  • 1. Data: 2011-01-03 08:16:01
    Temat: Czy modemy iPlus tez maja blokade sim ?
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto>

    Witam
    Mam modem USB ICON do iPlusa - kupiony z 3 lata temu. Czy ma on blokade sim
    czy moge wlozyc do niego dowolna karte ? A moze musze isc z nim np do salonu
    aby odblokowali (tak jak telefony) ?

    Fantom

  • 2. Data: 2011-01-03 17:32:44
    Temat: Re: Czy modemy iPlus tez maja blokade sim ?
    Od: "..::Wiskoler::.." <j...@v...cy>

    Dnia Mon, 3 Jan 2011 09:16:01 +0100, Fantom napisał(a):

> [...]
    > czy moge wlozyc do niego dowolna karte ? A moze musze isc z nim np do salonu

    Zdejmowanie simlocka z modemów jest banalnie proste. W wielu miejscach
    dokładnie opisane w internecie.
    --
    ...:::WISKOLER:::...

    Stirlitz szedł ulicami Berlina, coś jednak zdradzało w nim szpiega: może
    czapka-uszanka, może walonki, a może ciągnący się za nim spadochron?