  • 1. Data: 2011-01-02 10:04:25
    Temat: Tel używany do 550 zł
    Od: Grzegorz Brycki <g...@o...pl>

    Witam,

    Jaki telefon kupilibyście do 550 zł tak by miał:
    - ekran dotykowy
    - robił w miarę przyzwoite zdjęcia (3gs robi moim zdaniem całkiem ok)
    - dobrze obsługiwał gmail
    - google map
    - gps
    - idealnie jeżeli dobrą klawiaturę querty

    tak patrząc na szybko to widze g1, ale ciekawy jestem waszych opinii.

    GB

  • 2. Data: 2011-01-02 11:57:08
    Temat: Re: Tel używany do 550 zł
    Od: <a...@i...invalid>

    Grzegorz Brycki <g...@o...pl> wrote:
> [...]
    > - idealnie jeżeli dobrą klawiaturę querty
    >
    > tak patrząc na szybko to widze g1, ale ciekawy jestem waszych opinii.

    Może Omnia II?

    Pozdrawiam,

    Tomek

  • 3. Data: 2011-01-02 12:52:00
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2011-01-02 11:04, Grzegorz Brycki pisze:
    > - ekran dotykowy
    > - robił w miarę przyzwoite zdjęcia (3gs robi moim zdaniem całkiem ok)
    > - dobrze obsługiwał gmail
    > - google map
    > - gps

    LG GT500/GT505, ale za wymienioną kasę, niestety, kupisz nowy :-)

    > - idealnie jeżeli dobrą klawiaturę querty

    jest na ekranie, IMHO sprawdza się zupełnie dobrze.

    zdrówko
    P.

  • 4. Data: 2011-01-02 13:39:08
    Od: Grzegorz Brycki <g...@o...pl>

    W dniu 2011-01-02 13:52, Pan Piskorz pisze:
    > LG GT500/GT505

    Hm jak coś ma stick do obsługi, to nie ufam ;-) bo to oznacza że zamiast
    korzystać "naturalnie" trzeba się "z tym pieścić" celując patyczkiem w
    ekran.

    GB

  • 5. Data: 2011-01-02 13:45:03
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 02 Jan 2011 14:39:08 +0100, Grzegorz Brycki napisał(a):

    > Hm jak coś ma stick do obsługi, to nie ufam ;-) bo to oznacza że zamiast
    > korzystać "naturalnie" trzeba się "z tym pieścić" celując patyczkiem w
    > ekran.

    na papierze też piszesz palcem? gratuluję!!!!

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Wiec prosze ... nie podpinaj sie POD MOJA RACJE (jak zawsze gdy mam

  • 6. Data: 2011-01-02 13:51:48
    Od: "Kotlet wieprzowy" <p...@o...pl>

    bez ekranu dotykowego, nowy tel blackberry 8900 na allegro kupisz
    (mniejwiecej za te kwote)

    (dodam ze ma zajebisty dzwiek mp3 , gt540 wymieka przy nim)

  • 7. Data: 2011-01-02 14:11:17
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Kotlet wieprzowy" napisał:

    > bez ekranu dotykowego

    Nadal wiesz lepiej, czego potrzebuje pytający? To wróć do starej stopki.

    > nowy tel blackberry 8900 na allegro kupisz

    Znowu handlujesz tam jakimś złomem, czy tylko naganiasz klientów?
    Zresztą wątkotwórca chce używany, więc po cholerę wciskasz tu ciemnotę o
    rzekomo nowej "Curvie" za pięć i pół stówy?

    > (mniejwiecej za te kwote)

    "Mniejwięcej" działający. Z naciskiem na pierwszą część tego nowosłowa.

    JoteR

  • 8. Data: 2011-01-02 14:13:43
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2011-01-02 14:39, Grzegorz Brycki pisze:
    > celując patyczkiem w ekran.

    Wyciągnąłem patyczek raz, by zobaczyć czy jest :-)
    Wszystko daje się paluchem zrobić.

    P.

  • 9. Data: 2011-01-02 15:20:28
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    > Hm jak coś ma stick do obsługi, to nie ufam ;-) bo to oznacza że zamiast
    > korzystać "naturalnie" trzeba się "z tym pieścić" celując patyczkiem w
    > ekran.

    Jeszcze ani razu patyczka nie wyjęłam. Nie korzystam.
    Raz mi kolega sprawdzał ten patyczek, powiedział, że ciężko się to
    wyjmuje. Jak wczoraj chciałam użyć tego patyczka to ni diabła nie
    umiałam, nie mogłam otworzyć tej klapki, nie wiedziałam jak ten patyczek
    wyjąć.

    --
    Szczęśliwego Nowego Roku!
    animka

  • 10. Data: 2011-01-02 15:22:37
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-01-02 15:13, Pan Piskorz pisze:

    > Wyciągnąłem patyczek raz, by zobaczyć czy jest :-)
    > Wszystko daje się paluchem zrobić.

    Napisz jak ten patyczek się wyciaga, bo ja wczoraj mało co paznokci
    sobie nie połamałam, chciałam podważyć pilniczkiem, też nic nie dało.
    Nie chce mi się iść z tym telefonem do sąsiada.

    --
    Szczęśliwego Nowego Roku!
    animka