    From: "Q" <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Era GSM - granie na czekanie - niemile zaskoczenie
    Date: Wed, 5 Jan 2011 14:06:34 +0100

    > Czy Wam tez w abonamencie era uruchamia bez waszej wiedzy
    > Granie na czekanie?

    wiekszosc firm tak robi -
    np. play, ale i upc wciska ludziom pakiet smart guard
    i _musisz_ go wziac, ale oczywiscie _mozesz_ go wylaczyc;

    osobiscie wkurza mnie wlaczanie z automatu
    poczty glosowej, grania na czekanie i innych,
    ale poczte glosowa wylaczysz z menu telefonu
    a takie granie nie dosc, ze wkurza
    to jeszcze po jakims czasie kosztuje
    a wylaczenie tego wymaga wlaczenia googli;

    > Zasłaniają się regulaminem

    bo taki akurat jest i podpisujac go zgadzasz sie na niego;
    jedyne wyjscie, to wiedziec, ze ma sie taka usluge
    i wylaczyc ja jak najpredzej;

    tak czy siak jest to bezczelne wyciagnie kasy
    opierajace sie o ludzkie zaufanie (nie czytanie reg.),
    niewiedzy (mam, ale to platne?) czy krotkiej pamieci (o kurde, zapomnialem
    to wylaczyc)