  • 1. Data: 2011-01-03 08:13:19
    Temat: Jak odzyskac stary numer telefonu ?
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto>

    Pracowalem w firmie i mialem tam przez wiele lat numer telefonu w Plusie.
    Firma oddala te numery do puli. Minelu juz ponad 3 miesiace od tej pory i
    podobno nie ma mozliwosci zrobienia juz cesji. Jak moge odzyskac ten numer
    telefonu ? Jakos kupic go na osobe prywatna lub nowa firme ? Mozna zlozyc
    jakas "opcje" do Plusa aby po zwolnieniu tego numeru miec go zarezerwowanym
    dla siebie ?

    Fantom

  • 2. Data: 2011-01-03 11:04:33
    Temat: Re: Jak odzyskac stary numer telefonu ?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 3 Jan 2011 09:13:19 +0100, Fantom wrote:
> [...]
    >jakas "opcje" do Plusa aby po zwolnieniu tego numeru miec go zarezerwowanym

    Zadzwonic do opiekuna z plusa ?
    Watpie zeby cos poradzil.

    Ale jesli przez 3 miesiace numer nie byl ci potrzebny, to pewnie nadal
    nie jest.

    J.

  • 3. Data: 2011-01-03 17:50:57
    Od: "Jacek" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto> napisał w wiadomości
> [...]
    > telefonu ? Jakos kupic go na osobe prywatna lub nowa firme ? Mozna zlozyc
    > jakas "opcje" do Plusa aby po zwolnieniu tego numeru miec go

    PS zmieniło numery?? :)
    Ja tez chce :)

    Jacek

  • 4. Data: 2011-01-03 19:04:12
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 03-01-2011 o 09:13:19 Fantom <s...@p...onet.pl.skasujto>
    napisał(a):

    > Minelu juz ponad 3 miesiace od tej pory i podobno nie ma mozliwosci
    > zrobienia juz cesji. Jak moge odzyskac ten numer telefonu ?

    A gdyby tak, mimo że minęło 3 miesiące, przenieść taki nr do TT?
    Operatorzy tak szybko nie wrzucają na rynek numerów, Ja swojego TT po
    prawie roku nieaktywności zreaktywowałem :) Może coś da się zrobić..

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 5. Data: 2011-01-03 19:07:12
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 03 Jan 2011 20:04:12 +0100, Piotr M wrote:
> [...]
    >Operatorzy tak szybko nie wrzucają na rynek numerów, Ja swojego TT po
    >prawie roku nieaktywności zreaktywowałem :) Może coś da się zrobić..

    Ale twojego TT Era zdezaktywuje jak sie jej bedzie podobac.
    A tu zaloze sie ze przestal dzialac z chwila terminu wypowiedzenia.

    J.

  • 6. Data: 2011-01-03 19:41:19
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 03-01-2011 o 20:07:12 J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > A tu zaloze sie ze przestal dzialac z chwila terminu wypowiedzenia.

    Przestał, ale to nie znaczy że przeszedł do ogólnodostępnej puli. Stawiam,
    że da się go odzyskać :P

  • 7. Data: 2011-01-04 07:52:04
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Uzytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > Zadzwonic do opiekuna z plusa ?
    > Watpie zeby cos poradzil.
    >
    > Ale jesli przez 3 miesiace numer nie byl ci potrzebny, to pewnie nadal
    > nie jest.

    E tam, po prostu nie sadzil, ze to mozliwe (Jak przez 40 lat po wojnie nie
    mielismy telefonów to znaczy, ze nadal nie potrzebujemy ?). Poza tym ...
    ludzie powinni w miare mozliwosci i checi korzystac w firmie ze swoich
    prywatnych telefonów (tak jak ze swoich prywatnych rak i glowy korzystaja, i
    po co uzywac dwóch), swojej prywatnej poczty itp itd. Kwestia odmiennej
    swiadomosci :-)

  • 8. Data: 2011-01-04 09:31:03
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto>

    > Zadzwonic do opiekuna z plusa ?
    > Watpie zeby cos poradzil.

    Nie mam z nim kontaktu - firma byla duza i inne osoby sie tym zajmowaly.

    > Ale jesli przez 3 miesiace numer nie byl ci potrzebny, to pewnie nadal
    > nie jest.

    :) Telefon jest nawet ciagle aktywny w jedna strone - przychodzace. Wiec nie
    jest najgorzej ciagle.Nie mam pokjecia kiedy zamilkie calkowicie.

    Fantom

  • 9. Data: 2011-01-04 09:31:58
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto>

    > PS zmieniło numery?? :)
    > Ja tez chce :)

    Ano :)
    Jeden udalo mi sie uzyskac, ale to nie uzywany. Teraz musze jakos odzyskac
    swoj numer. Jak mi sie uda tez ci zalatwie jakis.

    Fantom

  • 10. Data: 2011-01-04 18:10:14
    Od: ".Zykfryd." <x...@w...pl>

    W dniu 2011-01-03 20:07, J.F. pisze:

    > Ale twojego TT Era zdezaktywuje jak sie jej bedzie podobac.
    > A tu zaloze sie ze przestal dzialac z chwila terminu wypowiedzenia.

    Plus ma taki zwyczaj że przenosi wypowiedziane numery do SimPlusa nawet
    jak wypowiadający nie zażyczył sobie tego. Mam w firmie taki numer który
    został wypowiedziany w okolicy czerwca, przeszedł automatycznie do
    simplusa i do dziś loguje się do sieci mimo że nigdy nie został
    doładowany. Także jest jeszcze nadzieja ale potrzebna do tego będzie
    wola byłego pracodawcy na przerejestrowanie prepaida.