  • 1. Data: 2011-01-03 09:46:58
    Temat: Era GSM - granie na czekanie - niemile zaskoczenie
    Od: "________" <S...@g...pl>

    Czy Wam tez w abonamencie era uruchamia bez waszej wiedzy
    Granie na czekanie?

    Zasłaniają się regulaminem,

    czy ktos zna zapis w umowie, mówiący o uruchomieniu
    min takich uslug bez wiedzy abonenta?
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-01-03 09:49:16
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    Tak włączyli na fonie mojego dziecka. Tez sie zastanawiam jakim prawem.

  • 3. Data: 2011-01-03 09:50:06
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-01-03 10:46, ________ pisze:

    > czy ktos zna zapis w umowie, mówiący o uruchomieniu
    > min takich uslug bez wiedzy abonenta?

    Nikt nie zna, ponieważ to jest sprzeczność. Nie można zapisać czegoś w
    regulaminie, aby odbyło się to bez wiedzy abonenta.

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2011-01-03 09:52:55
    Od: "________" <S...@g...pl>

    > Nikt nie zna, ponieważ to jest sprzeczność. Nie można zapisać czegoś w
    > regulaminie, aby odbyło się to bez wiedzy abonenta.

    to jak to wyjasnic

    "
    Dziękuję za nadesłaną korespondencję.

    W nawiązaniu do otrzymanego pisma uprzejmie informuję, iż przy zawarciu
    aneksu podpisał Pan regulamin promocji.

    Oznacza to że usługa ,, Granie na czekanie'' została nieodpłatnie aktywowana
    każdemu uczestnikowi, który wcześniej nie korzystał z Serwisu.

    Jeśli chce Pan z niej zrezygnować należy wysłać bezpłatnego sms pod numer
    80333 o treści NIE.

    Mam nadzieję, że powyższe informacje okażą się pomocne.

    z pozdrowieniami

    Sylwia Spera
    Biuro Obsługi Abonenta sieci Era
    b...@e...pl
    http://www.era.pl

    "

  • 5. Data: 2011-01-03 09:56:05
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-01-03 10:52, ________ pisze:

    > to jak to wyjasnic

    > W nawiązaniu do otrzymanego pisma uprzejmie informuję, iż przy zawarciu
    > aneksu podpisał Pan regulamin promocji.

    Nie wiem, może byłeś tak pijany, że nie pamiętasz co podpisujesz?

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2011-01-03 10:36:30
    Od: "________" <S...@g...pl>

    > Nie wiem, może byłeś tak pijany, że nie pamiętasz co podpisujesz?

    Raczej to małoprawdopodobne, pewnie jak bym podpisywał to bym miał regulamin
    i pewnie bym go czytał.

  • 7. Data: 2011-01-03 10:38:56
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-01-03 11:36, ________ pisze:

    > Raczej to małoprawdopodobne, pewnie jak bym podpisywał to bym miał regulamin
    > i pewnie bym go czytał.

    Skoro nic nie podpisywałeś, to nic się nie stanie. Możesz co najwyżej
    zgłosić na policję fałszerstwo Twojego podpisu na umowie w erze.

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2011-01-03 10:57:30
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 03 Jan 2011 11:38:56 +0100, Liwiusz wrote:

    >Skoro nic nie podpisywałeś, to nic się nie stanie. Możesz co najwyżej
    >zgłosić na policję fałszerstwo Twojego podpisu na umowie w erze.

    Mysle ze najlepiej bedzie jednak najpierw wytrzezwiec.

    Bylo przedluzenie umowy ? Podpisywano przy tym aneks ?
    To przeczytac co sie podpisalo, era lubi w ktoryms punkcie napisac ze
    wlacza sie GnC, bezplatne przez miesiac. Mozna wylaczyc.

    J.

  • 9. Data: 2011-01-03 11:51:34
    Od: "________" <S...@g...pl>

    > Bylo przedluzenie umowy ? Podpisywano przy tym aneks ?
    > To przeczytac co sie podpisalo, era lubi w ktoryms punkcie napisac ze
    > wlacza sie GnC, bezplatne przez miesiac. Mozna wylaczyc.

    W imieniu nie swoim pytam, stad pytanie kto z Was też miał GnC
    bo skoro miał to pewnie czytał.

    jak bym to podpisał to chętnie bym zerknął w ten regulamin.

    tak więc zamiast filozofować
    proponowałbym odpowiedzieć konkretnie
    na proste pytanie.

    pozdrawiam

  • 10. Data: 2011-01-03 12:48:24
    Od: "eMonika" <m...@n...pl>

    Użytkownik "________" <S...@g...pl> napisał w wiadomości

    > W imieniu nie swoim pytam, stad pytanie kto z Was też miał GnC
    > bo skoro miał to pewnie czytał.

    Uuu to już wiem skąd to u mojego synka. Żadnej umowy nie było, kupiliśmy
    starter taktak za 25 zł. I chyba od razu było granie (które mnei notabene
    denerwuje). Nie wiedziałam,że oprócz denerwowania również kosztuje -/

    :-) Monika