  • Data: 2014-05-27 15:43:40
    Temat: Re: Eneloopy raz jeszcze.
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Am Dienstag, 27. Mai 2014 15:18:30 UTC+2 schrieb Marek:

    > A wska�nik paliwa w baku jest precyzyjny? Pewnie te� nie. Czy w zwi�zku
    >
    > z tym ignorujesz go podobnie jak wskazania �adowarek? :-D

    a zebys wiedzial , ze ignoruje.
    dokladnie po zatankowaniu na full zeruje licznik .
    przejezdzam max ok 980 kM , tankuje najpozniej przy 850 km.

    rzecz w tym ze o wydajnosci kompletu baterii decyduje wlasciwie ta najslabsza.
    dzisiaj to nie jest wielkim problemem ,gdy pojemnosc tych zrodel wynosi prawie
    3000maH , ale przy 1000 - 1600maH nominalnie , bylo to mi wazne.

    zreszta dzisiaj w eneloopach tych czarnych robie to samo.
    obserwuje w praktyce rzeczywiscie znacznie dluzszy czas pracy lampy doladowujac
    akumulatory. jesli tego nie zrobie najczesciej jeden z akumulatorow bedzie
    niedoladowany, eneloopki pracuja w takiej sytuacji jak tansze akumulatrki ale w pelni
    naladowane. Czyli nie chodzi o to zeby bardziej naladowac akumulatory , tylko zeby
    uniknac niedoladowania jednego z nich.
    takie zycie. ech zycie, zycie......