  • Data: 2014-05-27 21:39:13
    Temat: Re: Eneloopy raz jeszcze.
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-05-27 17:29, XX YY pisze:

    > tak a propos , chwalisz sie umiejetnoscia perfekcyjnego ladowania
    > akumulatorkow ,

    Jaja sobie robisz ze mnie. Napisałem tylko, że rozważnie kompletując
    sprzęt (ładowarka + model akumulatorów) można dojść do poziomu kiedy
    ładowanie zawsze się uda o ile akumulatorki są sprawne (zepsutego nie
    naprawisz).

    > w innym watkow chwaliles sie perfekcyjnym
    > wyczyszczeniem matrycy.

    No to robisz sobie jaja do sześcianu. Nic takiego nigdy nie napisałem i
    nigdy takiego tematu nie poruszałem na forum.

    > a pokazujesz zdjecie to z szumami , na ktorym widac zaswiniona
    > matryce. u mnie by nie przeszla. w lepszym, stanie uznalem za
    > brudna.

    Faktycznie musze ja wyczyścić. Nigdy tego nie robiłem jak do tej pory.

    > jesli tak jest z akumulatorami to obawiam sie , ze to co uwazam za
    > niedoaldowane u Ciebie uchodziloby za perfekt naladowane.

    Daj już spokój tym konfabulacjom.

    > ale to mala zloscliwosc na koniec dnia,

    To słabo Ci wyszła. Osoby pomyliły się Tobie. :-D Zresztą jakoś mnie to
    nie dziwi bo co chwilę coś mylisz.

    > mam nadzieje , ze wybaczysz

    Nie gniewam się lecz boki zrywam :-)

    Marek