  • Data: 2014-05-28 11:53:11
    Temat: Re: Eneloopy raz jeszcze.
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-05-28 10:15, XX YY pisze:

    > raczej sie nie myle , sklerozy tez nie mam , przeciwnie - wyjatkowa
    > sprawnosc umyslu
    >
    > nie jest to Twoj tekst ?
    >
    > "... Plamka zniknęła, ale pojawiło się kilka drobnych pyłków przy
    > krawędzi matrycy. Te jednak dały się usunąć gruszką. Cała operacja
    > kosztowała mnie nieco mniej niż usługa, o której wspomniano wyżej, a
    > mam nadal prawie pełną flaszkę płynu. Efekt przerósł moje
    > oczekiwania"

    Przepraszam za dalsze słowa, ale nie da się z Tobą inaczej. Zaczynam
    mieć sporo wątpliwości co do sprawności Twojego umysłu. Nigdy nie
    czyściłem matrycy nie licząc usunięcia na sucho jakiegoś paprocha kiedyś
    tam. Nie mam żadnej flaszki płynu i nie mam pojecia jaka operacja mnie
    rzekomo kosztowała.

    Nie pierwszy raz trollujesz w ten sposób. Wciskasz w moje usta
    niewypowiedziane słowa lub nawet częściej - całkowicie odwracasz ich
    znaczenie. Potem naśmiewasz się z tego co sam wymyśliłeś i czego niby to
    ja jestem autorem. To jakaś patologia. Skończmy tą farsę. EOT.

    Marek