  • Data: 2014-05-27 20:00:13
    Temat: Re: Eneloopy raz jeszcze.
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Am Dienstag, 27. Mai 2014 18:29:50 UTC+2 schrieb 666:
    > W lamce do roweru to ca�kiem dobre ogniwo.
    >

    > -----

    tutaj znalazlem test

    jest robiony w lampie blyskowej , na ktorych akku osiagnieto najwiecej blyskow.
    jest tez porownanie stosunku ceny do jakosci. Mierzono tez pojemnosc za dwa tygodnie
    od chwili naladowania.

    nie wypowiadam sie na temat fachowosci tego testu , ale to co ja pomierzylem ,
    wyszlo mi rowniez, ze gp2700 maja zblizona pojemnosc do czarnych enelopow.
    laduja jednak nieco wolniej.

    natomiast mam jakies starsze synyo o mniejszej pojemnosci niz zwyciezca i po wielu
    latach stwierdzam, ze nadal sa dobre. trzymaja parametry.to byloby zgodne z tym co
    wyszlo w tym tescie.

    http://www.testberichte.de/a/akku/magazin/chip-3-201
    3/355428.html