  • Data: 2021-08-24 14:09:32
    Temat: Re: Elektryfikacja wsi za okupacji
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    wtorek, 24 sierpnia 2021 o 10:46:04 UTC+2 J.F napisał(a):
    > Dodaj jeszcze, ze Łódź "weszla do Rzeszy". Wiec to takze "czyszczenie
    > zaplecza".

    > Cos Ci sie w arytmetyce nie zgadza?
    > O tych wiedzieli, ale jakis moral z tego chcesz wysnuc?
    >
    > O Wieluniu ... nie wiem czy tak powszechnie wiedziano, bo jesli radio
    > nie podalo we Wrzesniu, to potem juz moglo nie podac.
    > Zreszta - bombardowanie miast to nie zbrodnia, przyjmniej miedzy 1940
    > a 1945, potem Wietnam, itd :-)
    >
    > O Aninie to pewnie wiedzieli, bo Niemcy sami naglosnili.
    > I takich zbrodni bylo sporo, ale co mieli Polacy z ta wiedza zrobic?
> [...]
    Nie chcę żadnego morału wypracowywać. Zwyczajnie nie zgadzam się z twierdzeniem
    Tomasika że nikt o mordowaniu Polaków nie wiedział. Ani Polacy ani przywódcy tzw
    koalicji antyhitlerowskiej. Zaproponowałem mu żeby przeprowadził doświadczenie na
    żywym organizmie, na dodatek swoim. I żeby umieścił się w gettcie warszawskim. I czy
    będąc w nim a mając dzisiejsza bardzo uboga wiedzę co do okrucieństw jakie tam cały
    czas się działy uwierzył by że zostanie przewieziony gdzies do pracy i doczeka tam
    wnuków. Na wiele tematów zabrał głos a tego co do niego napisałem nie zauważył.