    From: Cavallino <C...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Elektryczne przygody
    Date: Fri, 30 Aug 2024 08:30:17 +0200
    <1...@4...net>
    <vapuk0$6vh$1@news.chmurka.net>
    <1...@4...net>
    <vaq4a2$b0h$2@news.chmurka.net>
    <1v9eqeq7wguxt.11q8z1a19wfly$.dlg@40tude.net>

    W dniu 29-08-2024 o 18:37, J.F pisze:

    > No i masz w perspektywie:
    > -wykłócic się o zastępcze, zajechac do domu, wrócic i oddać, znowu
    > wrócic do domu, potem przybyć po naprawione, i wrócic.

    Zastępczaka oddajesz pod domem, a naprawione auto mają Ci przywieźć pod dom.

    > trasa 3 i 4 to juz raczej samolotem.
    >
    > -wrócic samolotem, a za 3 miesiące przyleciec po naprawione auto, i
    > przyjechac do domu.

    j.w.
    > Tak czy inaczej - parę miesięcy w domu bez samochodu.

    Zastępcze na parę miesięcy.
    Nie mają części - to ich problem.

    > kazda zmarnowana w hotelu minuta wydłuża podróz.

    To jakieś zawody na czas?
    Dla mnie w tej sytuacji priorytetem byłaby wygoda, a to czy pojadę dzień
    dłużej czy nie, nie miałoby żadnego znaczenia.
    Nigdy nie ma.

    > I spokojnie do hotelu? To trasa na 4 noce.

    5*400=2000
    Tyle tam jest?

    > A ja bym chciał machnac 800km dziennie ... i to jest w miarę
    > wykonalne,

    Ale wakacyjna jazda zamienia się w upierdliwy koszmar.
    Już pisałem, że są dużo mądrzejsze opcje.

    > tylko trzeba wiedzieć, gdzie po drodze jest ta stacja małej
    > mocy ...

    Przecież wiedział.
    Każdy wie, tylko nie Ty.