  • 1. Data: 2024-08-23 21:07:49
    Temat: Elektryczne przygody
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Zmywaka przygód ciąg dalszy
    https://www.youtube.com/watch?v=LHfQ1uEkINA

    Ma chłop pecha.

    Ale w pierwsza strone nie było tak źle:
    https://www.youtube.com/watch?v=N_70ZFhnevo

    Tylko ... czy mi sie wydaje, ze nie da się połączyc ładowania z
    toaletą i posiłkiem?

    Ale zeby nie bylo hejtersko ... rok wczesniej bylo tak

    https://youtu.be/IYmMB5IzNrY?t=410

    J.

  • 2. Data: 2024-08-24 10:30:39
    Temat: Re: Elektryczne przygody
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 23-08-2024 o 21:07, J.F pisze:

    > Zmywaka przygód ciąg dalszy
    > https://www.youtube.com/watch?v=LHfQ1uEkINA
    >
    > Ma chłop pecha.

    Raczej nie po kolei klepki.
    W minutę bym wymyślił że 3 lepsze rozwiązania w tej sytuacji.

    > Ale w pierwsza strone nie było tak źle:
    > https://www.youtube.com/watch?v=N_70ZFhnevo
    >
    > Tylko ... czy mi sie wydaje, ze nie da się połączyc ładowania z
    > toaletą i posiłkiem?

    Da się.
    Z hotelem też.

    Tylko trzeba wiedzieć, że auto potrafi się ładować poniżej 50% baterii
    również.

  • 3. Data: 2024-08-24 12:58:09
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 23.08.2024 o 21:07, J.F pisze:

    > Zmywaka przygód ciąg dalszy
    > https://www.youtube.com/watch?v=LHfQ1uEkINA
    >
    > Ma chłop pecha.

    Nic z tego filmu nie wynika oprócz tego, że do jazd przez świat trzeba
    mieć sprawne szybkie ładowanie a to mu się zepsuło.

    > Ale w pierwsza strone nie było tak źle:
    > https://www.youtube.com/watch?v=N_70ZFhnevo
    >
    > Tylko ... czy mi sie wydaje, ze nie da się połączyc ładowania z
    > toaletą i posiłkiem?

    Bez wychodzenia z samochodu? No to chyba nawet nie da się rozpocząć
    ładowania.

    > Ale zeby nie bylo hejtersko ... rok wczesniej bylo tak
    >
    > https://youtu.be/IYmMB5IzNrY?t=410

    A mi kiedyś dawno pasek rozrządu zerwał się.

  • 4. Data: 2024-08-24 13:09:06
    Od: _Master_ <...@...pl>

    Gdyby natura chciała by baterie się szybko ładowały bez ich NISZCZENIA ...

  • 5. Data: 2024-08-24 13:23:25
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 24.08.2024 o 12:58, io pisze:
    > A mi kiedyś dawno pasek rozrządu zerwał się.

    I naprawa trwała 3 miesiące?

  • 6. Data: 2024-08-25 11:04:13
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 24 Aug 2024 10:30:39 +0200, Cavallino wrote:

    > Raczej nie po kolei klepki.
    > W minutę bym wymyślił że 3 lepsze rozwiązania w tej sytuacji.

    Dawaj.
    I pamietaj - zona nie chciala wrocic z córka samolotem :-)

    > Da się.
    > Z hotelem też.

    Hotel na 3 osoby i psa troche kosztuje, a trasa tylko 14h :-)

    Więc chcemy ładowarkę z toaletą i czyms do jedzenia i picia.
    Daj jakies propozycje na trasie Poznan-Calais.

    Wiem - mozna kanapki z domu zabrac.

    > Tylko trzeba wiedzieć, że auto potrafi się ładować poniżej 50% baterii
    > również.

    Chyba nawet szybciej, ale ... patrzac na jego poprzednie przygody, to
    sie nie dziwię, ze wolał miec rezerwę :-)

    J.

  • 7. Data: 2024-08-25 12:19:26
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 24 Aug 2024 12:58:09 +0200, io wrote:

> [...]
    > mieć sprawne szybkie ładowanie a to mu się zepsuło.

    > Bez wychodzenia z samochodu? No to chyba nawet nie da się rozpocząć

    Chyba widziałem jakies zrobotyzowane, same wtyczkę podepną :-)

    Ale chodzi o to, żeby najpierw nie czekać pół godziny w szczerym polu,
    a potem jeszcze pół godziny na jakimś macdonaldzie.

    > A mi kiedyś dawno pasek rozrządu zerwał się.

    A to zasadziczo twoja wina, ze nie wymieniłeś gdy było trzeba.
    No chyba, ze Daewoo :-)

    J.

  • 8. Data: 2024-08-25 12:21:04
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 24 Aug 2024 13:23:25 +0200, _Master_ wrote:

    > I naprawa trwała 3 miesiące?

    Jak tłok stuknął w zawory, to nawet dłużej.
    Szczególnie w dieslu.

    Ba - w starym aucie naprawa nieoplacalna, trzeba nowy silnik, lub nowe
    auto.

    J.

  • 9. Data: 2024-08-25 13:25:59
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 25.08.2024 o 12:21, J.F pisze:
    > Jak tłok stuknął w zawory, to nawet dłużej.
    > Szczególnie w dieslu.

    Jak trzeba zaniedbać eksploatację żeby do czegoś takiego doszło?

  • 10. Data: 2024-08-25 14:10:57
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 25 Aug 2024 13:25:59 +0200, _Master_ napisał(a):

    > Jak trzeba zaniedbać eksploatację żeby do czegoś takiego doszło?

    Zaniedbać auto, żeby pasek pękł?

    Nie potrzeba zaniedbania.
    Wystarczy, że ktoś kupił pasek z napisami w złym kolorze (bo nie wiedział o
    kolorach) i czekał do kolejnej wymiany wg instrukcji.
    Czasami w sklepach można było też kupić paski już nieco sparciałe.
    Albo koło od napinacza niesymetrycznie się wytarło i pasek zaczyna iść
    bokiem.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam