-
X-Received: by 10.157.32.17 with SMTP id n17mr580011ota.0.1467813062845; Wed, 06 Jul
2016 06:51:02 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.157.32.17 with SMTP id n17mr580011ota.0.1467813062845; Wed, 06 Jul
2016 06:51:02 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!news.glorb.com!jk6no12419262igb.0!news-out.google.com!o189ni4019ith.0!nnt
p.google.com!jk6no12419254igb.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegro
ups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.sci.inzynieria
Date: Wed, 6 Jul 2016 06:51:02 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <577cea0c$0$12561$65785112@news.neostrada.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=212.39.32.51;
posting-account=s_knbgoAAABnjazG523hnYRJDlH9qW0F
NNTP-Posting-Host: 212.39.32.51
References: <577c0402$0$12539$65785112@news.neostrada.pl>
<577c1c43$0$12544$65785112@news.neostrada.pl>
<a...@g...com>
<577cd1f0$0$12547$65785112@news.neostrada.pl>
<b...@g...com>
<577cea0c$0$12561$65785112@news.neostrada.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <b...@g...com>
Subject: Re: Elektryczna droga
From: Konrad Anikiel <a...@g...com>
Injection-Date: Wed, 06 Jul 2016 13:51:02 +0000
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:36559
[ ukryj nagłówki ]W dniu środa, 6 lipca 2016 13:22:53 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
> Użytkownik "Konrad Anikiel" napisał w wiadomości grup
> dyskusyjnych:bb307db4-2b32-4e3e-9587-a265145c3aec@go
oglegroups.com...
> W dniu środa, 6 lipca 2016 11:40:02 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
> >> >Kolej ma jedną zasadniczą wadę: na jednym odcinku (zazwyczaj
> >> >długim)
> >> >może być tylko jeden skład. A ciężarówki jadą praktycznie jedna za
> >> >drugą.
> >
> >> A to jest taki zwyczaj kolejowy ... czy obecnie uzasadniony ?
>
> >Uzasadniony wciąż zdarzającymi sie wypadkami. Jak pociągi przestaną
> >na siebie wpadać, to uzasadnienie się zdezaktualizuje.
> >Technicznie nie ma żadnego problemu żeby ustalić położenie pociągu
> >i sterować prędkością wielu składów tak żeby zachowały między sobą
> >bezpieczną odległość.
> > Pozostają tylko wyjątki, kiedy ktoś zaśnie, zapomni, zapije, wciśnie
> > nie ten guzik itd.
>
> Tylko ze dokladnie to samo masz na drodze i jakos nikt sie tym nie
> przejmuje ...
Nie to samo. W analizie zagrożenia masz trzy składniki: severity, probability i
detection. Odrób teraz pracę domową: poszukaj co to znaczy i powiedz które z nich są
takie same w przypadku ciężarówki i pociągu.
Następne wpisy z tego wątku
- 06.07.16 16:23 WM
- 06.07.16 16:55 yabba
- 06.07.16 17:57 Grzexs
- 06.07.16 19:26 T.
- 06.07.16 19:28 T.
- 06.07.16 21:33 WM
- 07.07.16 10:05 Ghost
- 07.07.16 11:01 T.
- 07.07.16 11:34 yabba
- 06.07.16 14:38 re
Najnowsze wątki z tej grupy
- Rodzaj przekładni planetarnej z
- Zapora Stronie Śląskie cd
- Filtr do pompy ruskiej
- Wyważanie kół rowerowych
- Belka
- Precyzyjne cięcie opony samochodowej
- Nieparzyste dmuchanie
- Klej "samopoziomujący"
- Kocioł CO po raz kolejny
- zapora Stronie Slaskie
- powodz
- Nie atom tylko fotowoltanika i elektroliza
- Test samoodkręcania nakrętek
- Budowlańcy pomóżcie
- wyciskanie/odlewanie hdpe. Co ma sens?
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe
- 2024-12-20 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-20 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-19 Kamerka sam. na tył
- 2024-12-20 Jak być bezpiecznym z Li-Ion?