  • Data: 2020-07-08 23:28:00
    Temat: Re: Elektrotechnika prądów słabych (1918 r.)
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 08/07/2020 22:33, J.F. wrote:
    > Ale nie wszyscy sa ortodoksami.

    Wystarczy że trzymaja się jednak razem. Mieć w rodzinie goja to obciach
    do dzisiaj.

    > Fabryka nie zniknie przeciez, a jak zniknie, to i tak by nie poradzili.

    Ale może myśleli że by poradzili. Zawsze zastanawiałem się dlaczego
    spora część Żydów, szczególnie bogatszych, nie znikeła z Europy póki
    jeszcze mogli. Nie rozumiem tego do końca. To nie jest logiczne. USA nie
    przyjmowało jak leci, nawet z kieszaniami pełnymi sztabek złota?

    > I to chodzi. Twierdzenie Goedla, masa paradoksow - nie wszystko jest
    > takie proste i definitywne.

    Tylko że to nie oznacza że błędne.

    > Nadal - jak chcesz zrobic Kosciol troche inny, to jest ryzyko.

    Ryzyko w kosztach. Z resztą nie tylko ryzyko ale i katastrofy miały miejsce:

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Katastrofa_budowlana_w
    _Erfurcie_(1184)

    Wiec nastepna iteracja katedry miała grubsze belki, posadzki, stropy czy
    co tam się im zawaliło. I znowu "geniusz matematyczny", "genialny
    projektant", "przetrwała 1000 lat" itd.

    > Tylko co zrobic, jak pion nie wyrabia. Skuc i wstawic wiekszy ?

    Tak. Dzień jak co dzień.

    https://bielskobiala.wyborcza.pl/bielskobiala/7,8802
    5,24817759,wadliwie-zbudowana-zapora-w-czasie-ulew-m
    oze-nawet-runac-ewakuowano.html

    > To powod nie byl wtedy potrzebny :-)

    Ojtam, a Ferdynanda po coś zastrzelili, choć może nie spodziewali się aż
    takiego mordobicia :D