  • Data: 2021-04-02 05:45:14
    Temat: Re: Elektronika dziś
    Od: - <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    czwartek, 1 kwietnia 2021 o 15:32:46 UTC-5 Pilocik napisał(a):

    > zamożniejsi klienci nie piorą, mają od tego ludzi :D
    >
    > a tak na poważnie, są dobre i trwałe urządzenia na rynku, ale powiedz
    > twk szczerze: kupiłbyś np, Miele WWV980 gdzie cena używki to i tak
    > 2xcena nowej pralki "renomowanej" firmy?

    Nie.

    > a uwierz że taka używka i tak przeżyje nową "marketową" pralkę

    A uwierzysz ze zwykla pralka moze potrzebowac "poprawek" kosztujacych 100-200pln zeby
    byc 2x trwalsza?

    > nie jestem z branży AGD ale i w mojej dzialalności mam produkty dobre i
    > tanie ( ale nie jednocześnie dobre i tanie)
    > dla 99% klientów jest jednak tylko jedno kryterium zakupu - cena
    >
    > a wy się dziwicie że to księgowi projektują sprzęt ;)

    Ale ta cena nie jest taka bo zrobili i nie dalo sie lepiej za te cene. ta cena jest
    taka bo tyle minimum trzeba na tym zarobic. Zrobienie lepiej nie kosztuje
    dramatycznie wiecej.

    No, chyba ze wchodzimy w nie technikalne aspekty i zaczniemy zakladac ze wlasciciel
    fabryki chce zarobic tyle samo ale potencjalnie wyprodukuje 2x mniej to wtedy spoko,
    dodajmy kolejna stowke czy dwie ale nie
    3x tyle co standardowe urzadzenie...