  • Data: 2020-08-19 11:35:45
    Temat: Re: Elektromobilnoć dostanie nowy impuls
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 19 Aug 2020 10:10:10 +0100, K

    > Pionkio wynegocjowal, Pinokio zmieni zdanie, a jak nie on to kolejny
    > niekoniecznie z PiSu.

    Pokaż mi który to zrobi, bo ja nie widzę takiego co chce zadzierać z
    zadymiarzami z kopalni żeby przyjeżdżali i dewastowali miasta.

    > Poza tym jesli Izera wypali to beda musieli jakos
    > przynajmniej wyjsc na zero. Nie wiem czy to jest az taki SF.

    Przecież to jest miś na miarę naszych możliwości, ergo, nikt na tym nie
    musi wychodzić na zero.

    > No mi osobiscie ani Kona ani Niro sie nie podobaja. Jeden sasiad ma
    > Niro, drugi Kone, a trzeci Zoe. Wszystkie trzy moim zdaniem po prostu sa
    > brzydkie. Podoba mi sie natomiast Leaf, ale jest troche za maly no i ma
    > ograniczenia technologiczne, chyba ze juz to poprawili.

    Wybrednyś. Mnie się Outlander którego posiadam nie podoba z wyglądu, a
    nawet za kierownicą obsługa jest ułomna (np. kolanem mogę klapę bagażnika
    otworzyć), nie widzę przycisku komputera pokładowego bo go kierownica
    zasłania, sterowanie nawiewami i temperaturami to jakaś kompletna porażka
    (przyciski wielkości jak w starej nokii) ale napęd na prąd mi to
    wynagradza. Teraz zapewne bym kupił taką Konę czy Eniro zamiast Outlandera.

    Leafa poprawili, polift ma baterie chłodzoną cieczą.

    > Poza tym smiesznie u sasiada wyglada instalacja na budynku. Poprzedni
    > wlasciciel mial Tesle i zamontowal solary, a ten ma Zoe:
    > https://ibb.co/TqHnZpW

    Tak to jest jak się buduje w istniejącym domu, a jeszcze takim który nie ma
    garażu w obrysie budynku. Ja mam wszystko przygotowane w garażu i właśnie
    będę kombinować ładowarkę szybszą bo mi panele w końcu jutro ruszą. Jaki
    samochód obecnie korzysta z energii PV nie ma większego znaczenia.

    Ale ta instalacja na bogato widzę, łącznie z Tesla Power Wall -- u nas się
    tego nie zrobi (Tesla ich nie montuje oficjalnie w PL, więc nie ma
    gwarancji, wiem, bo chciałem sobie TPW2 zamontować), więc instalacja by się
    uszczupliła o ten element i by wyglądała całkiem przeciętnie.

    --
    Pozdor
    Myjk