-
Data: 2013-09-25 01:39:18
Temat: Re: Electro w sprawie Monstera
Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]
"Qrczak" 523f2ca6$0$1214$6...@n...neostrada.pl
>>> Jestem w Białymstoku. Nakłaniasz mnie do opuszczenia
>>> tego miasta? W jakim celu?
>> (...)
>> > niż samemu podszkolić się?
>> Widzisz, jak trafiłem. Nie pouczaj innych jak pisać, samemu pisząc
>> gwarą. Używanie "się" na końcu zdania jest błędem stylistycznym.
> Mylisz się.
Jest tego więcej:
wynoś się!
umyj się!
i właśnie wtedy pobrudziłem się...
Natomiast misie raczej nie są poprawne. :)
Mi się wydaje, że...
Się tak zastanawiam...
Oczywiście początkowo ,,się tak zastanawiam'' było używane tak,
jak ,,będąc młodą lekarką, wszedł raz do mej przychodni pacjent''.
co stoi na przeszkodzie --> co na stoi przeszkodzie
na przykład latem --> na ten przykład latem --> latem przykład na ten
Ale są i poprawne, choc zabawne sformułowania typu:
nie przejmuj się -- nie się przejmuj
-=-
Electro pisze, że ja nie piszę prawdy...
I że jedyną formą kontaktu ze mną jest portal Opineo. :)
ELECTRO.pl 24 września 2013
Po otrzymaniu informacji od klienta bon został kolejny raz wysłany
na adres e-mail podany w zamówieniu. Zastanawiający jest fakt, że
jedyną formą kontaktu ze strony klienta jest portal Opineo. Do sklepu
informacja o kolejnym braku bonu nie dotarła. Zastanawiający jest
również fakt, że pozostała korespondencja ze sklepu do klienta
dociera tylko nie wspomniany bon. W kwestii zgłoszonego problemu
z urządzeniem klient otrzymał informacje o możliwości skorzystania
z bezpośredniej pomocy serwisu lub możliwości realizacji zgłoszenia
za pośrednictwem sklepu. Wiadomość została wysłana 19 sierpnia
i pomimo prośby o informację zwrotną pozostała bez odpowiedzi.
W swojej poprzedniej wypowiedzi oceniający niestety nie pisze prawdy.
Rozetnę wypowiedź...
Po otrzymaniu informacji od klienta bon został kolejny raz wysłany
na adres e-mail podany w zamówieniu.
Ale bonu nie widać w mojej skrzynce, choć inne listy docierają.
Nie dotarły jedynie listy zawierające ów bon oraz list od
pikesl_sklepu, w którym piksel_sklep prosi po przysłanie
zdjęć uszkodzonego bubla.
Do sklepu informacja o kolejnym braku bonu nie dotarła.
A pomimo tego -- sklep wie o tym, że kolejna przesyłka nie dotarła. :)
Zastanawiający jest również fakt, że pozostała korespondencja
ze sklepu do klienta dociera tylko nie wspomniany bon.
No właśnie. To jest zastanawiające. :)
A może by tak wysłać bon za pośrednictwem Opineo?
Chyba Opineo nie wykiwa mnie -- nie zrealizuje
bonu ,,w moim imieniu'' ale bez mojej zgody?...
Ja bym zaufał. :)
W kwestii zgłoszonego problemu z urządzeniem klient otrzymał
informacje o możliwości skorzystania z bezpośredniej pomocy
serwisu lub możliwości realizacji zgłoszenia za pośrednictwem
sklepu.
Tak. Początkowo sklep proponował rozwiązanie problemu w sklepie,
później -- w serwisie. :) IMO grał na zwłokę. :)
Wiadomość została wysłana 19 sierpnia i pomimo prośby o informację
zwrotną pozostała bez odpowiedzi. W swojej poprzedniej wypowiedzi
oceniający niestety nie pisze prawdy.
Sklep raz wysłał bon po raz pierwszy w czasie realizowania zamówienia,
innym zaś razem dopiero wtedy, gdy otrzymał od przewoźnika informację
o dostarczeniu telefonu...
Wg sklepu obie te relacje są prawdziwe, choć są ze sobą sprzeczne...
Jeszcze inna wersja (mam na myśli teraz rozmowę telefoniczną)
mówi, iż bon został wysłany nie wcześniej niż 2 dni po
dostarczeniu telefonu i miał dotrzeć do mnie nie później
niż 7 dni, licząc od dnia wysłania telefonu przez Electro
lub od otrzymania telefonu przeze mnie.
Zastanawiający jest fakt, że
jedyną formą kontaktu ze strony klienta jest portal Opineo.
Co widać wyraźnie. :) Przypomnę, że wysyłkowy sklep Electro.pl -- to
sklep internetowy.
Eneuel do Electro, około północy, z 28 na 29 sierpnia 20013 roku:
Nadal nie mam od Was obiecanego bonu wakacyjnego. Numer reklamacji -- 34951
Formularz reklamacji
Twoja reklamacja została wysłana.
W ciągu kilku minut powinieneś otrzymać e-mail potwierdzający
przyjęcie zgłoszenia. Otrzymasz również numer sprawy, pod którym
reklamacja została zarejestrowana.
Wyniki prowadzonej sprawy reklamacyjnej możecie Państwo śledzić
po zalogowaniu się w panelu MOJE KONTO (tylko dla zarejestrowanych
klientów), gdzie pracownicy działu reklamacji będą aktualizować
statusy Państwa reklamacji, oraz pozostawiać ważne informacje.
Dziękujemy
Dział Reklamacji ELECTRO.pl
Electro do Eneuela, 29 sierpnia, godzina 00:05 20013 roku:
Twoja reklamacja otrzymała numer sprawy: 35695
W przypadku kontaktu z działem reklamacji prosimy o powoływanie się na ten numer.
W ciągu kilku dni roboczych skontaktujemy się z Państwem, w celu
omówienia dalszego przebiegu reklamacji.
Wyniki prowadzonej sprawy reklamacyjnej możecie Państwo śledzić
po zalogowaniu się w panelu MOJE KONTO (tylko dla zarejestrowanych
klientów), gdzie pracownicy działu reklamacji będą aktualizować
statusy Państwa reklamacji, oraz pozostawiać ważne informacje.
Czy nadal można rozmawiać z ludźmi, którzy rzadko :) odwołują
się do rzeczywistości w swych wypowiedziach kierowanych do mnie?...
Niemal każda wypowiedź Electro to drwina, opisanie tego, co nie miało
miejsca, płakanie spowodowane rzekomo krzywdzącą oceną, oczernianie mnie...
W toczonym (na Opineo) sporze ja odpowiadam bezzwłocznie, zaś Electro.pl -- po 7
dniach.
Eneuel 2 września
Electro 10 września
Eneuel 10 września
Electro 17 września
Eneuel 17 września godzina 18:27:07
Eneuel 17 września <-- to samo, ale o godzinie 19:13:57
Electro 24 września
Bonu oczywiście nadal nie mam. Wkrótce miną 2 miesiące od kupna,
lato skończyło się, bon ma swoją ważność...
Przypomnę -- bon to numer słany m@ilem.
Można wysłać go wiele razy bez obawy o wielokrotne jego wykorzystanie.
--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
`-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....
Następne wpisy z tego wątku
- 25.09.13 04:02 Eneuel Leszek Ciszewski
- 25.09.13 21:13 wolim
- 26.09.13 02:53 Eneuel Leszek Ciszewski
- 26.09.13 02:52 Eneuel Leszek Ciszewski
- 26.09.13 13:04 JoteR
- 26.09.13 15:21 Eneuel Leszek Ciszewski
- 27.09.13 19:42 wolim
- 25.10.13 00:24 Eneuel Leszek Ciszewski
- 25.10.13 00:43 Eneuel Leszek Ciszewski
- 26.10.13 01:14 Eneuel Leszek Ciszewski
- 26.10.13 10:33 J.F.
- 26.10.13 20:41 Eneuel Leszek Ciszewski
- 01.11.13 22:55 Eneuel
- 02.11.13 13:00 Eneuel Leszek Ciszewski
- 03.11.13 22:49 wolim
Najnowsze wątki z tej grupy
- Re: przeNosił wilk razy kilka...
- Najtańsze pakiety dla ofert "na kartę"
- Samsung Internet - odblokowanie "pobierz więcej dodatków"
- karta SIM w laptopie
- Nieaktualny portfel
- Yanosik Wymagane uprawnienie do wykonywania połączeń telefonicznych
- Program do SMS
- 4G na VoLTE - zmiana u providera
- Rok ważności konta
- Plaj blokuje usuwanie swoich kontaktów. A to SZMATY
- eSIM na czym polega
- Roaming poza unią
- Zgody na przetwarzanie danych
- Dzwonek SMS
- Abonament
Najnowsze wątki
- 2024-09-02 Wzór
- 2024-09-01 Polska-Chorwacja 650zł elektrykiem
- 2024-09-01 odrdzewiacz do amelinium
- 2024-09-01 Elektryczna łapka i szerszeń
- 2024-09-01 Jakie podatki za wynajem?
- 2024-09-02 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-09-02 Warszawa => Projektant/Programista React Native <=
- 2024-09-02 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-09-02 Warszawa => Sales Development Representative (in German) <=
- 2024-09-01 1. wrzesnia po niemiecku
- 2024-09-01 Od setki do setki...
- 2024-08-31 wpadłem w siodło
- 2024-08-25 cenka opada
- 2024-08-30 Elektryki takie bezpieczne cd.
- 2024-08-31 Warszawa => International freight forwarder <=