  • Data: 2013-09-25 01:39:18
    Temat: Re: Electro w sprawie Monstera
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Qrczak" 523f2ca6$0$1214$6...@n...neostrada.pl

    > Mylisz się.

    Jest tego więcej:

    wynoś się!
    umyj się!
    i właśnie wtedy pobrudziłem się...

    Natomiast misie raczej nie są poprawne. :)

    Mi się wydaje, że...
    Się tak zastanawiam...

    Oczywiście początkowo ,,się tak zastanawiam'' było używane tak,
    jak ,,będąc młodą lekarką, wszedł raz do mej przychodni pacjent''.

    co stoi na przeszkodzie --> co na stoi przeszkodzie
    na przykład latem --> na ten przykład latem --> latem przykład na ten

    Ale są i poprawne, choc zabawne sformułowania typu:

    nie przejmuj się -- nie się przejmuj

    -=-

    Electro pisze, że ja nie piszę prawdy...
    I że jedyną formą kontaktu ze mną jest portal Opineo. :)

    ELECTRO.pl 24 września 2013

    Po otrzymaniu informacji od klienta bon został kolejny raz wysłany
    na adres e-mail podany w zamówieniu. Zastanawiający jest fakt, że
    jedyną formą kontaktu ze strony klienta jest portal Opineo. Do sklepu
    informacja o kolejnym braku bonu nie dotarła. Zastanawiający jest
    również fakt, że pozostała korespondencja ze sklepu do klienta
    dociera tylko nie wspomniany bon. W kwestii zgłoszonego problemu
    z urządzeniem klient otrzymał informacje o możliwości skorzystania
    z bezpośredniej pomocy serwisu lub możliwości realizacji zgłoszenia
    za pośrednictwem sklepu. Wiadomość została wysłana 19 sierpnia
    i pomimo prośby o informację zwrotną pozostała bez odpowiedzi.
    W swojej poprzedniej wypowiedzi oceniający niestety nie pisze prawdy.

    Rozetnę wypowiedź...

    Po otrzymaniu informacji od klienta bon został kolejny raz wysłany
    na adres e-mail podany w zamówieniu.

    Ale bonu nie widać w mojej skrzynce, choć inne listy docierają.
    Nie dotarły jedynie listy zawierające ów bon oraz list od
    pikesl_sklepu, w którym piksel_sklep prosi po przysłanie
    zdjęć uszkodzonego bubla.

    Do sklepu informacja o kolejnym braku bonu nie dotarła.

    A pomimo tego -- sklep wie o tym, że kolejna przesyłka nie dotarła. :)

    Zastanawiający jest również fakt, że pozostała korespondencja
    ze sklepu do klienta dociera tylko nie wspomniany bon.

    No właśnie. To jest zastanawiające. :)
    A może by tak wysłać bon za pośrednictwem Opineo?
    Chyba Opineo nie wykiwa mnie -- nie zrealizuje
    bonu ,,w moim imieniu'' ale bez mojej zgody?...
    Ja bym zaufał. :)

    W kwestii zgłoszonego problemu z urządzeniem klient otrzymał
    informacje o możliwości skorzystania z bezpośredniej pomocy
    serwisu lub możliwości realizacji zgłoszenia za pośrednictwem
    sklepu.

    Tak. Początkowo sklep proponował rozwiązanie problemu w sklepie,
    później -- w serwisie. :) IMO grał na zwłokę. :)

    Wiadomość została wysłana 19 sierpnia i pomimo prośby o informację
    zwrotną pozostała bez odpowiedzi. W swojej poprzedniej wypowiedzi
    oceniający niestety nie pisze prawdy.

    Sklep raz wysłał bon po raz pierwszy w czasie realizowania zamówienia,
    innym zaś razem dopiero wtedy, gdy otrzymał od przewoźnika informację
    o dostarczeniu telefonu...

    Wg sklepu obie te relacje są prawdziwe, choć są ze sobą sprzeczne...

    Jeszcze inna wersja (mam na myśli teraz rozmowę telefoniczną)
    mówi, iż bon został wysłany nie wcześniej niż 2 dni po
    dostarczeniu telefonu i miał dotrzeć do mnie nie później
    niż 7 dni, licząc od dnia wysłania telefonu przez Electro
    lub od otrzymania telefonu przeze mnie.

    Zastanawiający jest fakt, że
    jedyną formą kontaktu ze strony klienta jest portal Opineo.

    Co widać wyraźnie. :) Przypomnę, że wysyłkowy sklep Electro.pl -- to
    sklep internetowy.

    Eneuel do Electro, około północy, z 28 na 29 sierpnia 20013 roku:

    Nadal nie mam od Was obiecanego bonu wakacyjnego. Numer reklamacji -- 34951

    Formularz reklamacji
    Twoja reklamacja została wysłana.

    W ciągu kilku minut powinieneś otrzymać e-mail potwierdzający
    przyjęcie zgłoszenia. Otrzymasz również numer sprawy, pod którym
    reklamacja została zarejestrowana.

    Wyniki prowadzonej sprawy reklamacyjnej możecie Państwo śledzić
    po zalogowaniu się w panelu MOJE KONTO (tylko dla zarejestrowanych
    klientów), gdzie pracownicy działu reklamacji będą aktualizować
    statusy Państwa reklamacji, oraz pozostawiać ważne informacje.

    Dziękujemy
    Dział Reklamacji ELECTRO.pl

    Electro do Eneuela, 29 sierpnia, godzina 00:05 20013 roku:

    Twoja reklamacja otrzymała numer sprawy: 35695
    W przypadku kontaktu z działem reklamacji prosimy o powoływanie się na ten numer.

    W ciągu kilku dni roboczych skontaktujemy się z Państwem, w celu
    omówienia dalszego przebiegu reklamacji.
[...]

    Czy nadal można rozmawiać z ludźmi, którzy rzadko :) odwołują
    się do rzeczywistości w swych wypowiedziach kierowanych do mnie?...
    Niemal każda wypowiedź Electro to drwina, opisanie tego, co nie miało
    miejsca, płakanie spowodowane rzekomo krzywdzącą oceną, oczernianie mnie...

    W toczonym (na Opineo) sporze ja odpowiadam bezzwłocznie, zaś Electro.pl -- po 7
    dniach.

    Eneuel 2 września
    Electro 10 września
    Eneuel 10 września
    Electro 17 września
    Eneuel 17 września godzina 18:27:07
    Eneuel 17 września <-- to samo, ale o godzinie 19:13:57
    Electro 24 września

    Bonu oczywiście nadal nie mam. Wkrótce miną 2 miesiące od kupna,
    lato skończyło się, bon ma swoją ważność...

    Przypomnę -- bon to numer słany m@ilem.
    Można wysłać go wiele razy bez obawy o wielokrotne jego wykorzystanie.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'