eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmElectro.pl i reklamacja MonsteraRe: Electro.pl i reklamacja Monstera
  • Data: 2013-08-20 20:39:19
    Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2013-08-20 20:24, J.F. pisze:
    > Dnia Tue, 20 Aug 2013 19:48:33 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
    >> W dniu 2013-08-20 19:02, J.F. pisze:
    >>>> Nie żebym tuzinami reklamował, ale np. w Auchan nie było
    >>>> problemów z wymianą wadliwej elektroniki, czy zwrotu pieniędzy
    >>> Ale jakiejs prostej i kompletnie wadliwej (tzn nie dziala) ?
    >> Nie, całkiem skomplikowanej i wadliwej częściowo.
    >> Wadliwa praca procesora (czy filtra) tv w trybie SD wystarczy?
    >> Przydźwięk przy odtwarzaniu mp3 w odtwarzaczu może być?
    >
    > I tak pani dala formularz do wypelnienia, przyjela towar i wyplacila
    > pieniadze od reki ?

    Tak/Tak/Tak
    Tak/Tak/Tak

    Jeszcze był ktoś z działu i propozycja wymiany. Było też inaczej,
    czyli Tak/Tak/wysyłka do naprawy.

    >>> gorzej jak przyjdzie taki i
    >>> zacznie narzekac ze mu np telewizor tylko jednego muxa lapie.
    >>
    >> Cóż, wymyślasz różne cuda dla zasady :>
    >
    > Teraz to juz kazda usterka jest mozliwa.

    No pewnie.

    > A tu chodzi tylko o przyklad usterki ktora dla obslugi jest trudna do
    > wyjasnienia, a nawet do zrozumienia. Tak jak twoja "wadliwa praca
    > filtra w trybie SD".

    Jak usterka się pojawi szybko to od reki wymieniają/zwracają pieniądze.
    Jak jest "trudna do wyjaśnienia" to punkt gwarancyjny sprawę załatwia
    dość konkretnie.

    >>> Chcialbym zobaczyc jak panienka w reklamacjach uznaje za wadliwy i
    >>> zwraca pieniadze od reki :-)
    >> Wzywają kogoś z działu i wstępnie weryfikują. A ja nie, to szybko
    >> idzie do serwisu i wraca.
    >
    > O widzisz, idzie do serwisu.

    A co w tym dziwnego?

    > Jak jeszcze powiedza ze szybciej bedzie
    > jak sie samemu tam wysle - to potraktuja klienta dokladnie tak samo
    > jak Electro Enuela :-)

    Nie, nie będzie tak samo. Kiedyś już przerabiałem opcję "szybciej
    samemu do serwisu". Dziękuję. Serwisy kombinują, nie chcą robić
    wpisów, trzeba latać, dostosowywać się do ich wymyślonych zasad.
    Auchan jest jakoś dużo skuteczniejsze, bardziej przyjazne dla
    klienta itd. Nawet jak coś przez nich do serwisu maszeruje.
    Ma jedną wadę - ograniczoną ofertę w zakresie elektroniki/AGD,
    ale daje radę.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: