eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmElectro.pl i reklamacja MonsteraRe: Electro.pl i reklamacja Monstera
  • Data: 2013-08-20 20:54:00
    Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Tue, 20 Aug 2013 20:39:19 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
    > W dniu 2013-08-20 20:24, J.F. pisze:
    >>> Nie, całkiem skomplikowanej i wadliwej częściowo.
    >>> Wadliwa praca procesora (czy filtra) tv w trybie SD wystarczy?
    >>> Przydźwięk przy odtwarzaniu mp3 w odtwarzaczu może być?
    >>
    >> I tak pani dala formularz do wypelnienia, przyjela towar i wyplacila
    >> pieniadze od reki ?
    >
    > Tak/Tak/Tak
    > Tak/Tak/Tak

    A to jestem pod wrazeniem.

    > Jeszcze był ktoś z działu i propozycja wymiany. Było też inaczej,
    > czyli Tak/Tak/wysyłka do naprawy.

    Czyli standard, taki sam jak ten na ktory Enuel narzeka :-)

    >> Teraz to juz kazda usterka jest mozliwa.
    > No pewnie.
    >> A tu chodzi tylko o przyklad usterki ktora dla obslugi jest trudna do
    >> wyjasnienia, a nawet do zrozumienia. Tak jak twoja "wadliwa praca
    >> filtra w trybie SD".
    > Jak usterka się pojawi szybko to od reki wymieniają/zwracają pieniądze.
    > Jak jest "trudna do wyjaśnienia" to punkt gwarancyjny sprawę załatwia
    > dość konkretnie.

    Poniewaz problem Eneula wybiega poza "tablet nie wlacza sie", to jest
    "trudna do wyjasnienia" :-)

    >>>> Chcialbym zobaczyc jak panienka w reklamacjach uznaje za wadliwy i
    >>>> zwraca pieniadze od reki :-)
    >>> Wzywają kogoś z działu i wstępnie weryfikują. A ja nie, to szybko
    >>> idzie do serwisu i wraca.
    >> O widzisz, idzie do serwisu.
    > A co w tym dziwnego?

    Nic, tylko wtedy wlasnie pisze "tak samo cie potraktuja w markecie"
    :-)

    >> Jak jeszcze powiedza ze szybciej bedzie
    >> jak sie samemu tam wysle - to potraktuja klienta dokladnie tak samo
    >> jak Electro Enuela :-)
    >
    > Nie, nie będzie tak samo. Kiedyś już przerabiałem opcję "szybciej
    > samemu do serwisu". Dziękuję. Serwisy kombinują, nie chcą robić
    > wpisów, trzeba latać, dostosowywać się do ich wymyślonych zasad.

    No i dokladnie dlatego pisze Enuelowi zeby odeslal do sprzedawcy,
    nawet jesli mu sie wydaje ze to dluzej potrwa.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: