eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmElectro.pl i reklamacja MonsteraRe: Electro.pl i reklamacja Monstera
  • Data: 2013-08-20 21:11:35
    Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2013-08-20 20:54, J.F. pisze:
    > Dnia Tue, 20 Aug 2013 20:39:19 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
    >> W dniu 2013-08-20 20:24, J.F. pisze:
    >>>> Nie, całkiem skomplikowanej i wadliwej częściowo.
    >>>> Wadliwa praca procesora (czy filtra) tv w trybie SD wystarczy?
    >>>> Przydźwięk przy odtwarzaniu mp3 w odtwarzaczu może być?
    >>>
    >>> I tak pani dala formularz do wypelnienia, przyjela towar i wyplacila
    >>> pieniadze od reki ?
    >>
    >> Tak/Tak/Tak
    >> Tak/Tak/Tak
    >
    > A to jestem pod wrazeniem.

    Sam widzisz, że klient wróci i kupi nawet "gorszy" towar. Resztę
    "wiązania" klienta pomijam ;)

    >> Jeszcze był ktoś z działu i propozycja wymiany. Było też inaczej,
    >> czyli Tak/Tak/wysyłka do naprawy.
    >
    > Czyli standard, taki sam jak ten na ktory Enuel narzeka :-)

    On w zasadzie zawsze narzeka, doszukuje się jakichś dziwnych
    uwarunkowań itd. - zdaje się, że macie wiele wspólnego :P

    Niemniej w części masz rację (odszukałem) - napisałeś:
    "Zdecydowanie zalecam skorzystanie z uprawnien konsumenta i odeslanie
    sprzedawcy. Bedziesz pod ochrona ustawy, i nie bedziesz sie p* z
    serwisem."
    Tak - zdecydowanie przez sprzedawcę, choć standard załatwiania takich
    spraw jest *bardzo* różny.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: