eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmElectro.pl i reklamacja MonsteraRe: Electro.pl i reklamacja Monstera
  • Data: 2013-08-21 11:33:33
    Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
    Od: "Chris" <c...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    J.F. nabazgrał(a):

    > Taa, i teraz mam mieszane uczucia - lepiej odeslac do sklepu jak
    > radzilem, i niech on sobie szuka wlasciwego serwisu,
    > czy lepiej samemu wyslac do nowego, dobrego serwisu w okresie
    > promocyjnym, niz pozwolic sprzedawcy odeslac do tego co kiepsko
    > obsluguje :-)

    Sam powiem że nie wiem ... w sumie sklep zgodnie z ustawą (o ile nie biorę
    na FA) ma 14 dni na odpowiedz ale tylko czy uznają czy nie .. potem termin
    naprawy/wyminy nie jest ustalony więc może to trwać ... jeśli chodzi o
    serwisy zewnętrzne tak jak tutaj to jak iom wyślę to na 95% mam pewność że w
    14 dni będę miał sprzęt naprawiony w domu albo akceptację wyminy na nowy
    drogą dystrybucyjną czyli dostaję papier że nie są w stanie naprawić i
    oddaję go do sklepu i sklep oddaje kasę albo daje nową sztukę a papier już
    sobbie sam rozlicza ze swoim dostawcą.

    --
    www.bezwypadkowy.net - Sprawdź historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
    www.automo.pl - Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkową.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: