eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmElectro.pl i reklamacja MonsteraRe: Electro.pl i reklamacja Monstera
  • Data: 2013-08-20 19:48:33
    Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2013-08-20 19:02, J.F. pisze:
    > Dnia Tue, 20 Aug 2013 16:33:45 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
    >> W dniu 2013-08-20 12:13, J.F. pisze:
    >>>>>> Myslisz ze gdzies cie lepiej zalatwia ?
    >>>>> Myślę, że w jakimkolwiek markecie jest lepiej kupić taką tanią chińszczyznę niż
    w sklepach.
    >>>> IMO masz rację. W Carrefourze traktują znacznie lepiej niż
    >>>> w Electro.pl; Auchan? -- tego nie można opisać, :)
    >>> IMO - na jedno wyjdzie.
    >> Po rożnych doświadczeniach śmiem twierdzić, że nie.
    >
    >>> Speca tam przeciez od tabletow nie maja, wiec wysla do serwisu i
    >>> prosze czekac 2 tygodnie.
    >> To zależy od marketu, towaru itd.
    >>
    >>> Carfoura i Kauflanda musze pochwalic - faktycznie reklamacje
    >>> zalatwiaja szybko. Ale chodzilo o swietlowki. Podejrzewam ze z
    >>> tabletem byloby inaczej
    >> Nie żebym tuzinami reklamował, ale np. w Auchan nie było
    >> problemów z wymianą wadliwej elektroniki, czy zwrotu pieniędzy
    >
    > Ale jakiejs prostej i kompletnie wadliwej (tzn nie dziala) ?

    Nie, całkiem skomplikowanej i wadliwej częściowo.
    Wadliwa praca procesora (czy filtra) tv w trybie SD wystarczy?
    Przydźwięk przy odtwarzaniu mp3 w odtwarzaczu może być?

    >> za rzecz naprawianą nieskutecznie w serwisie. Różne
    >> rzeczy też reklamowałem w Leroy Merlin czy Realu - bez
    >> problemu.
    >
    > Wiertarka prosta rzecz, dziala albo nie,

    LOL - a krzywo wycinające wyrzynarki widziałeś? Same z siebie, bez
    pomocy operatora :>

    > gorzej jak przyjdzie taki i
    > zacznie narzekac ze mu np telewizor tylko jednego muxa lapie.

    Cóż, wymyślasz różne cuda dla zasady :>

    > Chcialbym zobaczyc jak panienka w reklamacjach uznaje za wadliwy i
    > zwraca pieniadze od reki :-)

    Wzywają kogoś z działu i wstępnie weryfikują. A ja nie, to szybko
    idzie do serwisu i wraca.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: