-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed0
0.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!n
x01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news
.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-m
ail
Date: Fri, 01 Oct 2010 10:32:56 +0200
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.9) Gecko/20100915
Thunderbird/3.1.4
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Elastyczność silnika
References: <4ca508ca$0$21010$65785112@news.neostrada.pl> <i83r88$b7a$1@news.onet.pl>
In-Reply-To: <i83r88$b7a$1@news.onet.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 24
Message-ID: <4ca59cb6$0$21000$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.25.252.248
X-Trace: 1285921974 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 21000 83.25.252.248:20289
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2314534
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2010-10-01 07:23, Agent pisze:
>
> Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał w wiadomości
> news:4ca508ca$0$21010$65785112@news.neostrada.pl...
>> W temacie tradycyjnych flameów o elastyczności:
>>
>> http://www.youtube.com/watch?v=fyZ4SZtPXKo
>>
>> Tak to wygląda w silniku benzynowym.
>> A więc trochę ponad 13 krotna rozpiętość obrotów przy których silnik
>> całkiem żwawo popycha samochód.
>>
> Bo wszyscy mylą eleastycznośc silnika z "kopem" od niskich obrotów. Mówi
> się że diesel jest bardziej elastyczny bo ciągnie juz od dołu a to nie
> prawda. Znaczy ciągnie ale to nie znaczy że jest elastyczny.
Tzn. może i ciągnie, ale to już wcale nie jest dół.
Nieporozumienie bierze się raczej stąd że 2000rpm w dieslu to już wcale
nie są niskie obroty, a prawie połowa drogi do redline - powiedzmy że w
kwestii "niskości" odpowiadają 3000rpm w benzynie kiedy to większość
silników również zaczyna się budzić.
Następne wpisy z tego wątku
- 01.10.10 12:54 Czarek Daniluk
- 01.10.10 13:34 Rafał Grzelak
- 01.10.10 13:19 Bugatti
- 01.10.10 16:00 V-Tec
- 01.10.10 16:17 kamil
- 01.10.10 16:33 kamil
- 01.10.10 16:36 kamil
- 01.10.10 16:38 kamil
- 01.10.10 17:00 MarcinJM
- 01.10.10 17:37 Czarek Daniluk
- 01.10.10 17:51 DoQ
- 01.10.10 18:24 Tomasz Pyra
- 01.10.10 18:33 Tomasz Pyra
- 01.10.10 20:52 V-Tec
- 01.10.10 21:11 Bugatti
Najnowsze wątki z tej grupy
- SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- Baterie litowe, takie bezpieczne :(
- ładny dzień na cabrio
- chcę od życia czegoś więcej
- zajebał w mur
- Skandal, Emil Rau parkuje pod hipermarketem bez biletu
- o mały włos
- Szuru na uniwersytecie jagielońskim
- skup katalizatorów
- Polska to nadal złodziejski kraj?
- Motodziennik #281 Tesla z VANEM? A Volkswagen inwestuje w silniki spalinowe.
- Jest tu jeszcze CWANIAK?
- czyszczenie Cepiku
- szukanie żony
- Kamera - co obecnie tanie i dobre?
Najnowsze wątki
- 2024-06-27 SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- 2024-06-27 Głośnik piezoelektryczny
- 2024-06-23 Mala autonomiczna kamera monitoringu
- 2024-06-26 czas na emeryturę i EB
- 2024-06-26 Wyjścia video kart graficznych (NVIDIA)
- 2024-06-27 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-06-27 Bażanowice => Expert Migration Architect (Azure) <=
- 2024-06-27 Ulm => IT Netzwerktechniker (m/w/d) <=
- 2024-06-27 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-06-27 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-06-26 Kraków => International freight forwarder <=
- 2024-06-26 Częstochowa => Marketing Specialist (E-Commerce) <=
- 2024-06-26 Warszawa => Fullstack Java Developer <=
- 2024-06-26 Warszawa => React Native Developer <=
- 2024-06-26 Rzeszów => Frontend Developer (React) <=