eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyElastyczność silnika › Re: Elastyczność silnika
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed0
    0.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!n
    x01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news
    .neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-m
    ail
    Date: Fri, 01 Oct 2010 10:32:56 +0200
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.9) Gecko/20100915
    Thunderbird/3.1.4
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Elastyczność silnika
    References: <4ca508ca$0$21010$65785112@news.neostrada.pl> <i83r88$b7a$1@news.onet.pl>
    In-Reply-To: <i83r88$b7a$1@news.onet.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 24
    Message-ID: <4ca59cb6$0$21000$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.25.252.248
    X-Trace: 1285921974 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 21000 83.25.252.248:20289
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2314534
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-10-01 07:23, Agent pisze:
    >
    > Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał w wiadomości
    > news:4ca508ca$0$21010$65785112@news.neostrada.pl...
    >> W temacie tradycyjnych flameów o elastyczności:
    >>
    >> http://www.youtube.com/watch?v=fyZ4SZtPXKo
    >>
    >> Tak to wygląda w silniku benzynowym.
    >> A więc trochę ponad 13 krotna rozpiętość obrotów przy których silnik
    >> całkiem żwawo popycha samochód.
    >>
    > Bo wszyscy mylą eleastycznośc silnika z "kopem" od niskich obrotów. Mówi
    > się że diesel jest bardziej elastyczny bo ciągnie juz od dołu a to nie
    > prawda. Znaczy ciągnie ale to nie znaczy że jest elastyczny.

    Tzn. może i ciągnie, ale to już wcale nie jest dół.

    Nieporozumienie bierze się raczej stąd że 2000rpm w dieslu to już wcale
    nie są niskie obroty, a prawie połowa drogi do redline - powiedzmy że w
    kwestii "niskości" odpowiadają 3000rpm w benzynie kiedy to większość
    silników również zaczyna się budzić.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: