eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyElastyczność silnika › Re: Elastyczność silnika
  • Data: 2010-10-01 10:32:56
    Temat: Re: Elastyczność silnika
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2010-10-01 07:23, Agent pisze:
    >
    > Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał w wiadomości
    > news:4ca508ca$0$21010$65785112@news.neostrada.pl...
    >> W temacie tradycyjnych flameów o elastyczności:
    >>
    >> http://www.youtube.com/watch?v=fyZ4SZtPXKo
    >>
    >> Tak to wygląda w silniku benzynowym.
    >> A więc trochę ponad 13 krotna rozpiętość obrotów przy których silnik
    >> całkiem żwawo popycha samochód.
    >>
    > Bo wszyscy mylą eleastycznośc silnika z "kopem" od niskich obrotów. Mówi
    > się że diesel jest bardziej elastyczny bo ciągnie juz od dołu a to nie
    > prawda. Znaczy ciągnie ale to nie znaczy że jest elastyczny.

    Tzn. może i ciągnie, ale to już wcale nie jest dół.

    Nieporozumienie bierze się raczej stąd że 2000rpm w dieslu to już wcale
    nie są niskie obroty, a prawie połowa drogi do redline - powiedzmy że w
    kwestii "niskości" odpowiadają 3000rpm w benzynie kiedy to większość
    silników również zaczyna się budzić.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: