  • Data: 2010-09-22 09:34:54
    Temat: Re: Ekoterrotysci znow atakuja S7
    Od: "CeSaR" <a...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Oczywiście temat jest w cholerę trudny i złożony, nie wiem czy na dyskusję
    > na grupie.

    Nie widziałem wilków ani łosi na siódemce w okolicy Skarżyska, nie słyszałem
    o tym, żeby w tej okolicy jakiś wilk spowodował wypadek (pewien rodzaj łosi
    pewnie tak ale niekoniecznie to ten czteronożny). Motylki latają górą więc
    jakby mają większe szanse przetrwania.
    Na S7 od Warszawy do Kielc najszerszymi konstrukcjami nad trasą są właśnie
    przejścia dla zwierzyny lesnej. Takie przejście jest OIDP zaprojektowane i
    wykonane w południowej części S7 koło Skarżyska. Ma być drugie w części
    północnej? No to wilki i łosiebęda miały lepiej niż ludzie.
    Ulubione przez p. Błochowiak korytarze pionowe i poziome (N-S i E-W) zawsze
    będą się przecinały z drogami poziomymi i pionowymi . Czyli co - pat?
    Łoś przejdzie - samochód nie przejedzie?