  • 21. Data: 2014-11-28 09:59:10
    Temat: Re: Ekonomiczna jazda - jak to wkoncu jest ??
    Od: masti <g...@t...hell>

    Myjk wrote:

    > Fri, 28 Nov 2014 08:23:55 +0000 (UTC), masti

    > No właśnie, jak zwykle dorobiłeś sobie coś co sobie wygodnie ubzdurałeś, bo
    > nie umiesz przeczytać ze zrozumieniem. Jeżdżę od świateł do świateł tak,
    > żeby nie używać hamulca -- czyli najczęściej na światłach mimo wszystko nie
    > stoję -- z tego mam tyle, że nikt mnie nie klnie z tyłu, strat na paliwie
    > jakichś drastycznych nie ponoszę. Jeszcze Cię zatem mały głód pogniecie. :P

    oczywiście jak zwykle wyciąłeś swój niewygodny cytat: "a tam pałuję jak
    się da po mieście"

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 22. Data: 2014-11-28 09:59:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Myjk m...@n...op.pl ...

    > Ja tam pałuję jak się da po mieście (w trasie rzadko jeżdżę) w
    > zasadzie od świateł do świateł, ale (przednie) klocki wymieniam co
    > 80-100tkm

    Musisz chyba wytłumaczyc co to znaczy to pałowanie w kontekscie nie
    uzywania hamulców.

  • 23. Data: 2014-11-28 10:09:17
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 28 Nov 2014 08:59:10 +0000 (UTC), masti

    > oczywiście jak zwykle wyciąłeś swój niewygodny cytat:
    > "a tam pałuję jak się da po mieście"

    Niewygodny? ROTFL To był tylko wabik na trolla.
    Ciekaw byłem który się złapie i proszę.
    Ale żarcia nie będzie. :P

    --
    Pozdor Myjk

  • 24. Data: 2014-11-28 10:15:35
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    28 Nov 2014 08:59:54 GMT, Budzik

    > Musisz chyba wytłumaczyc co to znaczy to pałowanie w kontekscie nie
    > uzywania hamulców.

    To znaczy, że dynamicznie ruszam ze świateł i w odpowiednim momencie
    odpuszczam gaz, żeby wyhamować silnikiem przed ew. czerwonym albo wręcz aby
    spróbować się złapać na zieleń, albo przed klopsującym się ruchem --
    wszystko właśnie bez używania hamulców. Ergi zaraz mnie ochrzani, że na
    półsprzęgle jeżdżę. :> Innymi słowy wolę spałować by za chwilę wyhamować
    silnikiem, niż ruszyć ślamazarnie i toczyć się powoli jak sierota. W
    kwestii zużycia paliwa wychodzi praktycznie na jedno, jedynie dynamika się
    poprawia.

    Przy tym trzeba kombinować, ale w sumie nic innego za kółkiem do roboty nie
    mam (poza standardowymi obowiązkami kierowcy -- uściślam, żeby znowu się
    trolle nie zleciały co mnie będą chciały pożreć). :P

    --
    Pozdor Myjk

  • 25. Data: 2014-11-28 10:23:11
    Od: masti <g...@t...hell>

    Myjk wrote:

    > Fri, 28 Nov 2014 08:59:10 +0000 (UTC), masti

    > Niewygodny? ROTFL To był tylko wabik na trolla.
    > Ciekaw byłem który się złapie i proszę.

    tak, tak. znowu dałeś dupy i udajesz, że to było zamierzone

    > Ale żarcia nie będzie. :P

    to głoduj

  • 26. Data: 2014-11-28 10:24:52
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 28 Nov 2014 09:23:11 +0000 (UTC), masti

    > tak, tak. znowu dałeś dupy i udajesz, że to było zamierzone

    Znowu coś mi wmawiasz, trollu przebrzydły.

    > to głoduj

    Po co mam głodować z tobą?

    --
    Pozdor Myjk

  • 27. Data: 2014-11-28 10:59:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Myjk m...@n...op.pl ...

> [...]
    > za chwilę wyhamować silnikiem, niż ruszyć ślamazarnie i toczyć się
    > powoli jak sierota. W kwestii zużycia paliwa wychodzi praktycznie na

    O ile to szybkie i energiczne ruszanie jest jednoczesnie mądrym ruszaniem
    to opisujesz ekodriving własnie.

    > Przy tym trzeba kombinować, ale w sumie nic innego za kółkiem do
    > roboty nie mam (poza standardowymi obowiązkami kierowcy -- uściślam,
    > żeby znowu się trolle nie zleciały co mnie będą chciały pożreć). :P

    :)

  • 28. Data: 2014-11-28 11:17:32
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

> [...]

    >nie umiesz przeczytać ze zrozumieniem. Jeżdżę od świateł do świateł tak,

    a kolesie z podrzędnych klną na ciebie

  • 29. Data: 2014-11-28 11:19:16
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    28 Nov 2014 08:59:54 GMT, Budzik

    >To znaczy, że dynamicznie ruszam ze świateł i w odpowiednim momencie
    >odpuszczam gaz, żeby wyhamować silnikiem przed ew. czerwonym albo wręcz aby

    Znaczy gaaaaaaz!... noga z gazu i kulamy sie do nastepnych swiatel?

  • 30. Data: 2014-11-28 11:27:51
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 28 Nov 2014 11:17:32 +0100, Ghost

    > a kolesie z podrzędnych klną na ciebie

    Podporządkowanych. Nie, nie klną -- bo jeśli tam są, to też uwzględniam to
    w swojej jeździe tak, żeby mieli okazję pojechać. Ja pierdole, tu się nie
    da nic napisać żeby ktoś sobie czegoś nie dorobił po swojemu.

    --
    Pozdor Myjk