  • Data: 2014-11-29 10:59:49
    Temat: Re: Ekonomiczna jazda - jak to wkoncu jest ??
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik m m...@g...com ...

    > Załóżmy, że każdy wie co kombinujesz i kombinuje podobnie. Problem w
    > tym, że każdy samochód ma inne opory toczenia i jeżeli ty turlasz się
    > tak że wycyrklujesz akurat na światła, to ten za tobą nie da rady bez
    > użycia hamulca i gazu turlać sie dokładnie w twoim tempie.
    >
    > Jedyną rozsądną taktyką wobec takiego 30km/h doturlacza jest go
    > wyprzedzić i poczekać parenaście sekund na czerwonym.

    Z doświadczenia jednak wiem, ze ci co wyprzedzają to nie sa ci co im się
    tempa turlania nie zgrały.
    To są miszczowie F1, co miedzy swiatłami zmieniaja pas 5 razy zeby tylko
    być 2 auta wczesniej na skrzyzowaniu. I niech sobie tak jada - mi to nie
    rpzeszkadza.
    Niestety czesto jest tak, ze wyprzedzacze zajada droge, ale juz płynnie
    ruszyć nie umieją bo hamuja dosc ostro zamiast płynnie wlaczyc sie do
    kolumny ruszających aut przez co hamują calą resztę, którzy ruszyliby
    płynnie.