  • Data: 2014-11-29 13:14:54
    Temat: Re: Ekonomiczna jazda - jak to wkoncu jest ??
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-11-29 12:33, Budzik wrote:

    > Latanie po pasach po to aby być dwa samochody wczesniej nie ma wiekszego
    > sensu. Czesto jade przez miasto za takim miszczem i przewaznie stoimy na
    > tych samych swaitłach. Aczkolwiek rozumiem ze to moze sprawiac przyjemnosc.

    I tu jest pies pogrzebany - ja wiem, że jadąc wolniej i mniej
    dynamicznie w mieście wcale nie będę jakoś specjalnie szybciej u celu.
    Po prostu jazda kapelusznicza mnie... męczy.

    > Ale dopóki taki ktosiek nie wjezdza mi hamujac ostro pod sama maske tudziez
    > nie wykazuje sie niekompetencja przy płynnym ruszeniu spod swiateł to
    > zupełnie mi nie przeszkadza - niech sobie tak jedzie.

    Bez przesady "zapierdalacze" raczej nie tylko stawiaja sobie za punkt
    honoru, żeby być pierwszymi co do świateł dojadą, ale też żeby odstawić
    resztę kapeluszy startując (zwłaszcza z pole position). Ja na przykład,
    tak naprawdę mam frajdę właśnie z przyspieszeń a nie samego
    zapierdalania. Autostrady są nudne;)

    Shrek.