  • Data: 2018-05-06 11:24:12
    Temat: Re: Ekologia vs diesel
    Od: mk4 <m...@d...nul> szukaj wiadomości tego autora

    On 2018-05-06 11:12, s...@g...com wrote:
    > Moj ma 380kkm i zero problemow z czym kolwiek poza rdza :)

    > Nie do konca.
    > Kumpel ma chevroleta. Z dpf-em ciagle problemy. Albo sie wypala za czesto albo
    bledy pokazuje. Teraz naprawil ale dlugo sie z tym wozil. Spalanie tez wyzsze mial
    podczas awarii. Problemem byl czujnik jakis. Komputer tego czujnika nie sygnalizowal.
    Blad byl taki se ogolny jakis.
    > Auto mialo jakies 80kkm najechane.
    >
    > To tyle dowodow anegdotycznych.

    No ale to nie problem z DPF ;)

    > A moze dlatego ze auto na liczniku ma 130kkm a na osi juz 400kkm nabite?

    No ale gdzie tu wina DPF? Skoro auto ma 400kkm i się zużył to trzeba
    wymienić. W końcu o tym też pisałem.

    > Nie, dpf jest gupim rozwiazaniem problemu. Tak jak systemy start-stop czy swiecenie
    swiatlami w dzien.

    > Niby pomaga ale albo niewiele albo wcale i jest gupie.

    A jednak pomaga. Nawet jak depnę u siebie to nie zostawiam czarnej
    chmury. Niestety o autach z wyciętym DPF-em nie można tego powiedzieć.
    Pewnie też dlatego, że wycięto ten DPF z powodu niesprawnego silnika,
    który po prostu dużo więcej kopci niż powinien.

    --
    mk4