eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyEkologia vs dieselRe: Ekologia vs diesel
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!.POSTED.109241081055.wars
    zawa.vectranet.pl!not-for-mail
    From: mk4 <m...@d...nul>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ekologia vs diesel
    Date: Sun, 6 May 2018 11:24:12 +0200
    Organization: http://www.wit.edu.pl
    Message-ID: <pcmhqj$c9h$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    References: <e...@g...com>
    <1ihrf74kyoerv$.dlg@myjk.org>
    <X...@1...0.0.1>
    <gu1nck9mi5p2$.dlg@myjk.org>
    <X...@1...0.0.1>
    <10e0z2dwwjs2i$.dlg@myjk.org>
    <X...@1...0.0.1>
    <5q0wick7kk42$.dlg@myjk.org>
    <X...@1...0.0.1>
    <1...@m...org>
    <5...@g...com>
    <m...@m...org>
    <X...@1...0.0.1>
    <pcmfmo$a5k$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <5...@g...com>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Sun, 6 May 2018 09:27:47 -0000 (UTC)
    Injection-Info: portraits.wsisiz.edu.pl;
    posting-host="109241081055.warszawa.vectranet.pl:109.241.81.55";
    logging-data="12593"; mail-complaints-to="a...@w...edu.pl"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.7.0
    In-Reply-To: <5...@g...com>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2630765
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2018-05-06 11:12, s...@g...com wrote:
    > W dniu niedziela, 6 maja 2018 03:48:07 UTC-5 użytkownik mk4 napisał:
    >> On 2018-04-24 17:59, Budzik wrote:
    >>> Użytkownik Myjk m...@n...op.pl ...
    >> To się dołączę. Pojazd 10 lat. Najechane 300kkm i póki co zero problemów
    >> z DPF-em.
    > Moj ma 380kkm i zero problemow z czym kolwiek poza rdza :)
    >
    >
    >> Wg mnie Budzik ma racje. Jak silnik jest sprawny to z DPF-em problemów
    >> nie ma. O DPF-ie dowiadujemy się jak z silnikiem zaczyna być coś nie tak.
    >>
    > Nie do konca.
    > Kumpel ma chevroleta. Z dpf-em ciagle problemy. Albo sie wypala za czesto albo
    bledy pokazuje. Teraz naprawil ale dlugo sie z tym wozil. Spalanie tez wyzsze mial
    podczas awarii. Problemem byl czujnik jakis. Komputer tego czujnika nie sygnalizowal.
    Blad byl taki se ogolny jakis.
    > Auto mialo jakies 80kkm najechane.
    >
    > To tyle dowodow anegdotycznych.

    No ale to nie problem z DPF ;)

    >
    >> A czemu są lamenty na forach - nie wiem. Bardzo często najwięcej
    >> narzekania jest od tych, którzy po prostu nie maja kasy (albo im szkoda)
    >> na to aby coś naprawić lub zwyczajnie - wymienić jak trzeba. No i
    >> zaczynają się kaskadowe problemy.
    >
    >
    > A moze dlatego ze auto na liczniku ma 130kkm a na osi juz 400kkm nabite?

    No ale gdzie tu wina DPF? Skoro auto ma 400kkm i się zużył to trzeba
    wymienić. W końcu o tym też pisałem.

    >>
    >> Z DPF tak już jest, że będzie wrażliwy na niedomagania silnika. W końcu
    >> jak ze względu na usterki silnik zaczyna kopcić 2 czy 3 razy bardziej
    >> niż powinien to DPF musi skapitulować.
    >>
    >
    > Nie, dpf jest gupim rozwiazaniem problemu. Tak jak systemy start-stop czy swiecenie
    swiatlami w dzien.
    >
    > Niby pomaga ale albo niewiele albo wcale i jest gupie.
    >

    A jednak pomaga. Nawet jak depnę u siebie to nie zostawiam czarnej
    chmury. Niestety o autach z wyciętym DPF-em nie można tego powiedzieć.
    Pewnie też dlatego, że wycięto ten DPF z powodu niesprawnego silnika,
    który po prostu dużo więcej kopci niż powinien.

    --
    mk4

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: