eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyEkologia vs dieselRe: Ekologia vs diesel
  • Data: 2018-05-06 10:48:02
    Temat: Re: Ekologia vs diesel
    Od: mk4 <m...@d...nul> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2018-04-24 17:59, Budzik wrote:
    > Użytkownik Myjk m...@n...op.pl ...
    >
    >>> ha ha ha ale sie ubawilem :-) a wypozyczales kiedys auto dostawcze
    >>> w duzej wypozyczalni w Europie Zachodniej ? wszystko robi sie
    >>> online, kwity sa przygotowane na recepcji siedzi ladna dziewczyna,
    >>> pokazujesz dokumenty dostajesz kluczyki i tyle, zwrot jeszcze
    >>> szybszy bo wrzucasz do skrzynki na budynku jesli oddajesz w punkcie
    >>> wypozyczenia, konwersacje z pracownikami o DPF czy zuzyciu paliwa
    >>> to jakies bzdury :-)
    >>
    >> Znowu patrzysz przez swój pryzmat, jest wielu takich co z takich
    >> systemów nie umie i nie chce korzystać -- dzwonią albo przyjeżdżają
    >> na miejsce. Niemniej jednak jak już pisałem -- ten argument był
    >> globalny (to główny powód dla którego ludzie wycinają DPFy, tuż po
    >> niechęci do reperowania silnika). Zatem ponownie, nowe auta nie mają
    >> problemów z DPFami, te zaczynają się gdy silnik i osprzęt zaczyna
    >> dawać dupy. Im się nie chce kasy tracić na reperowanie, wolą jak
    >> ludzie jeżdżą trującymi żużlami.
    >
    > I znowu bzdura - nikt kogo znam nie wyciał DPF dlatego zeby spalanie było
    > mniejsze (roznica jest pomijalna).
    > Wycinali dlatego ze zaczynały się problemy.
    > Ba, nawet nie znam nikogo kto wyciałby profilaktycznie ze wzgledu na zły
    > wpływ DPF na kondycje silnika w zwiazku z rozrzedzaniem oleju...
    >

    To się dołączę. Pojazd 10 lat. Najechane 300kkm i póki co zero problemów
    z DPF-em.
    Wg mnie Budzik ma racje. Jak silnik jest sprawny to z DPF-em problemów
    nie ma. O DPF-ie dowiadujemy się jak z silnikiem zaczyna być coś nie tak.

    A czemu są lamenty na forach - nie wiem. Bardzo często najwięcej
    narzekania jest od tych, którzy po prostu nie maja kasy (albo im szkoda)
    na to aby coś naprawić lub zwyczajnie - wymienić jak trzeba. No i
    zaczynają się kaskadowe problemy.

    Z DPF tak już jest, że będzie wrażliwy na niedomagania silnika. W końcu
    jak ze względu na usterki silnik zaczyna kopcić 2 czy 3 razy bardziej
    niż powinien to DPF musi skapitulować.

    --
    mk4

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: