  • Data: 2010-12-16 17:49:45
    Temat: Re: Eizo S2243 i EyeOneDisplay
    Od: darzur <z...@g...skasujto.com> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 15 Dec 2010 21:47:44 +0100, Tom01
    <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc> says...

    > Co innego jeśli amator ma poziom wrażliwości wyższy niż przeciętny
    > Kowalski klient hipermaretu lub z różnych względów trzeba użyć monitora
    > amatorskiego do nieamatorskich celów. Wówczas trzeba wycisnąć z niego
    > "ile fabryka dała" i amatorskie czujniki nie mają zastosowania.

    Mój amatorski czujnik po stworzeniu macierzy pokazywał i kalibrował tak
    samo jak ColorMunki. Zapewne z czasem się rozjedzie, ale potwierdzę to
    sobie za pół roku.

    P.S. Ten amatroski czujnik pomimo swojej "amatorskości" w cieniach
    kalibruje lepiej niż CM. Zresztą nawet do któregoś z zestawów i1Pro dla
    zakresu cieni dodają amatorski i1D.

    --
    Pozdrufka,
    Żurek GG# 371288