  • Data: 2010-12-15 20:47:44
    Temat: Re: Eizo S2243 i EyeOneDisplay
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10-12-15 16:38, darzur pisze:
    > Być może EIZO w jakiś sposób selekcjonuje EasyPixy. Napisałem przecież
    > powyżej jaki rozjazd miał mój Spyder (400K, 7dE) co w zasadzie
    > całkowicie go dyskwalifikowało - a z raportów w sieci mozna wyczytać, że
    > jest to dla tego kalibratora standard.

    EasyPix vel Spyder, to urządzenie amatorskie a to takich celów 500K to
    nie jest wielki błąd. Często nawet sam fakt wykonanej kalibracji
    amatorowi wystarczy, niezależnie od jej wyników. Powyższe zdanie
    odpowiada jednocześnie na efekt ostatnio mnożących się usług
    "kalibracji" za 100 zł.

    Co innego jeśli amator ma poziom wrażliwości wyższy niż przeciętny
    Kowalski klient hipermaretu lub z różnych względów trzeba użyć monitora
    amatorskiego do nieamatorskich celów. Wówczas trzeba wycisnąć z niego
    "ile fabryka dała" i amatorskie czujniki nie mają zastosowania.

    --
    Tomasz Jurgielewicz
    Masz problem z kolorem? Wal śmiało!