  • Data: 2012-01-29 20:33:11
    Temat: Re: Efekty debilnego protestu kierowców
    Od: maciej <f_r_e_n_z_@_o_2_._p_l> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-01-29 20:11, Artur Maśląg pisze:

    > Zdaje się, że mijasz się z prawdą.

    Możliwe, pewnie potrafisz zasypać mnie źródłami potwierdzającymi, że
    mijam się z prawda.

    > Jak kończy temat, skoro się za tym opowiada, ale twierdzi, że
    > wprowadzić się nie da? Co więc w zamian?

    Skrajny liberalizm gospodarczy (czyli jedyny słuszny ustrój gospodarczy)
    i ograniczenie całej machiny państwowej (zaczynając od ograniczenia
    ilości posłów, drastycznej redukcji liczby ministerstw, urzędników,
    przepisów, których i tak nikt nie zna, a służą jedynie do zabijania
    aktywności ludzi).

    > Tak, to prawda. Tyle, że te monarchie to tak naprawdę różne wersje
    > "demokracji".

    No i? "to" straszy wyrazem "monarchia" jakby to był jakiś zamordyzm,
    państwa jakie wymieniłem pokazują, że w obecnym świecie monarchia
    istnieje, ma się dobrze i nie jest żadnym zagrożeniem.

    > Takie puste gadanie - monarchia konstytucyjna czy parlamentarna to
    > w sumie szacunek dla historii państwa i utrzymanie pewnych funkcji
    > reprezentacyjnych. To tylko potwierdza, że JKM opowiada różne brednie,
    > na które się ludzie łapią.

    A konkretnie? Jakie brednie masz na myśli na przykład? Że niby 600000
    urzędników tłamszących aktywność ludzi jest niezbędnych? Nie potrafisz
    żyć bez 20 ministerstw, z czego z 10 jest najzupełniej zbędnych? Że niby
    brednią jest, że o pieniądze zarobione swoimi rękami ja zadbam lepiej
    niż jakiś pierdzistołek na urzędzie?

    Mentalność niewolnika...