eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyEV -- stan umysłuRe: EV -- stan umysłu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt
    -spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: EV -- stan umysłu
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <4p6dfl2pqg5k$.dlg@myjk.org>
    <5...@g...com>
    <l...@m...org>
    <5...@g...com>
    <qd9das$86r$3@news.icm.edu.pl>
    <a...@g...com>
    <1...@m...org>
    <5cfa42b0$0$17345$65785112@news.neostrada.pl>
    <5cfb706b$0$17351$65785112@news.neostrada.pl>
    <5cfc02b0$0$529$65785112@news.neostrada.pl>
    <qdiea4$r18$4@node2.news.atman.pl>
    <5cfccfbf$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <qdipe2$9gl$1@node2.news.atman.pl>
    <5cfd329e$0$17356$65785112@news.neostrada.pl>
    <qdjjs5$8ji$2@node2.news.atman.pl>
    <5cfd677d$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
    <qdk2pm$rl8$1@node2.news.atman.pl>
    <5cfe4b64$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
    <qdmanc$ii$1@node2.news.atman.pl>
    <5cff9f26$0$17344$65785112@news.neostrada.pl>
    <qdp2g0$e3d$1@node2.news.atman.pl>
    From: cef <c...@i...pl>
    Date: Tue, 11 Jun 2019 22:56:57 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.7.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <qdp2g0$e3d$1@node2.news.atman.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 61
    Message-ID: <5d001598$0$540$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 80.53.118.49
    X-Trace: 1560286616 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 540 80.53.118.49:53289
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2658449
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2019-06-11 o 22:20, RadoslawF pisze:
    > W dniu 2019-06-11 o 14:31, cef pisze:
    >
    >>>> Skoro się wycofujesz, to nie naciskam.
    >>>
    >>> Nie wycofuje się.
    >>> Ale czekanie na wyniki 10 lat uważam za bezsensowne.
    >>> Napisze wręcz ze to ty wiedząc że nie masz racji wolisz poczekać
    >>> na rozstrzygnięcie dziesięć lat.
    >>
    >> Ja nie stawiałem żadnej tezy, niby skąd miałbym mieć rację lub nie.
    >
    > Stawiałeś, np:
    > "Gdy elektryki staną się masowe, to ładowanie będzie
    > w czasie jazdy bezprzewodowo poprzez magnetyczny rdzeń drogowy,
    > a posiłek będzie pewnie w tabletkach".

    A co Ty taki drewniany jesteś?
    Jeśli odczytałeś to jako jakąś tezę, to chyba tylko taką, że elektryki
    szybko nie staną się masowe. Zaryzykuję, że tezy tej nie zweryfikuje
    nikt z obecnie to czytających.



    >>>> Nie chodzi o zadziałanie akurat tego,
    >>>> bo wiadomo, że tak nie zadziała.
    >>>> Sygnalizuję tylko, że może wymyślą coś bardziej niespodziewanego,
    >>>> czego obecnie jeszcze nie znamy.
    >>>
    >>> Może wymyślą a może nie, może to wejdzie w życie w przeciągu 10 lat
    >>> a może nie. Sporo tych "może".
    >>
    >> Właśnie dlatego pisałem, że pewne kierunki rozwoju techniki
    >> trudno przewidywać.
    >>
    >>
    >>
    >>>> Jednyną zauważalną tendencją jest przejście w przemyśle w DE
    >>>> na elektryczny transport wewnątrzzakładowy
    >>>> (a sprzęt dostarczają Niemcy i Dania)
    >>>
    >>> Wózki akumulatorowe do transportu wewnątrz zakładowego to istniały
    >>> już u nas prawie siedemdziesiąt lat temu. Żadna nowość. A skoro
    >>> zniknęły to pewnie żaden zysk a jedynie kłopot.
    >>
    >> Wózek jako taki nie jest odkryciem, tam rozwój idzie w elektyfikację
    >>   całego transportu - nie tylko wózki - jest cała masa innych
    >> platform, paleciaków itp dostosowanych do specyfiki danej produkcji.
    >> U nas zniknęło a tam zniknęli pracownicy -bo dodatkowo jest to
    >> wszystko bezobsługowe-
    >> i to bardziej widac jako kierunek.
    >
    > A powinno iść o zmniejszenie kosztów a nie o elektryfikację na siłę.

    Działanie transportu w oparciu o system zdalnie sterowanych platform,
    wózeczków,
    ciągów transportowych jest w perspektywie planu biznesowego na dany
    okres rozwiązaniem tańszym,
    bo najdroższy jest człowiek w takich rozwiązaniach. W montażu eliminuje się
    czynnik ludzki jako najbardziej zawodny już od kilkudziesięciu lat.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: