    From: 2late <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: ESXi 5.5
    Date: Fri, 11 Oct 2013 22:34:19 +0100

    On 11/10/2013 20:16, BartekK wrote:

> [...]
    > można w ramach nauki i testów zapodawać - to odpalisz nawet na 100x
    > biedniejszym sprzęcie, nie wiem po co taka kombinacja. A kwestia dostępu do
    > konkretnego sprzętu hardwarowego przez virualkę - to kwestia konkretnego
    > (bardzo specyficznego) zastosowania, np w moim przypadku taki miałem -
    > jedna z wirtualkek będąca softowym rejestratorem video cctv, i mająca
    > dostęp do hardwarowej karty przechwytywania video. Nie wiem jakie sobie
    > zastosowania wyobrażasz i co chcesz robić tak specyficznego, by się musieć
    > dostawać do hardware z poziomu wirtualki

    W manualu VMWare jest 'minimal requirements' dla uruchomienia jako guest
    64bitowego serwera windows 'passthrough'. No wiec jak jest, uruchomiles na
    swoim EXSi Windows 2008 64bit? To jest kluczowe pytanie, za kilka lat
    wszystko bedzie na 64 bit.

> [...]
    > profilów/użytkowników między systemami), to realne transfery do/z/wewnątrz
    > bez problemu osiągają 30-60MB/s po ethernetach fizycznych, i więcej po
    > wirtualnym wewnętrznym w esxi ! Na każdym z wirtualnych windowsów pracuję
    > pulpitem zdalnym (rdp), i każdy z nich jest na tyle "normalnie działający"
    > że da się przeglądać internet, pracować, nawet coś na youtube puścić (byle
    > nie fullscreen) - i chodzi zdalnie normalnie, bez cięcia się. Przypominam,
    > że tam siedzi procesor 2x 1.4GHz jak w netbooku i "tylko" 8GB ramu.

    > Zapomnij. Chyba że sobie walniesz całą flaszkę przed snem.

    Ma to byc komputer do wszystkiego na pewno bede kompresowal video, duze
    pliki H.264 HD, wiadomo ze to wolalbym nie robic przez wirtualny system
    dlatego m. in. przydala by sie silna maszyna i VM Ware workstation
    pracujace na boku mialoby sens. A co najwazniejsze, nie chialbym zeby przez
    male niedopatrzenia plyta glowna lub inny komponent okazal sie po roku do
    wymiany. Szukam teraz jakiegos sklepu on-line ktory zlozy odpowiedni zestaw
    zwlaszcza plyta glowna powinna wspierac wirtualizacje (vt-x) ale w kolo
    tylko komputery dla graczy.