  • 41. Data: 2011-02-10 18:14:15
    Temat: Re: [ERA] oszusci
    Od: z <z...@g...pl>

    J.F. pisze:

    > A to juz nie ich wina ze Kowalski nie potrafi jednego zdania
    > przeczytac ze zrozumieniem :-)

    No tak. Trzeba się wykazać "wyższą kulturą gsm" żeby znajdywać
    wytłumaczenia dla takiego procederu.
    Mam nadzieję że "organy" państwa będą znały normalną kulturę, język
    polski i prawo. Tych naciągaczy już się zaczyna robić zbyt dużo.
    Ostatnio pobieraczek.pl ciekawe co będzie następne?

  • 42. Data: 2011-02-10 23:30:45
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-02-10 09:13, qwerty pisze:
    > Użytkownik "Diabełson" napisał w wiadomości grup

    > Jak w playu zarejestrujesz sim i nie zaznaczysz chęci reklam to nic
    > nie przyślą. Od kilku miesięcy jestem w orange i też nie przyszedł
    > żaden reklamowy sms. Wystarczy nie być kretynem, który podaje
    > wszędzie swój nr telefonu.
    A tu odpowiedzi z Orange na prośbę zablokowania niektórych sms-owych
    numerów - żeby mój telefon "nie robił takich numerów", czyli nie wysyłał
    od razu (czyli bez mojego pozwolenia) sms-a jak tylko się wejdzie na nie
    wiadomo jaką stronę.

    Odpowieź mi dali o sms-ach przychodzących :-(

    --
    animka

  • 43. Data: 2011-02-11 20:01:17
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "qwerty" <q...@p...fm>

    > Przecież każdy uczestnik konkursu dostał sms jak zrezygnować oraz ile
    > kosztuje taka zabawa. Skoro nie zrezygnował, czyli zgodził się.

    1. SMS nie musiał być wysłany przez właściciela telefonu
    2. Właściciel mógł wysłać SMS na ratowanie życia za czyjąś namową

    Nie jest więc oczywiste, że można w ogóle obciążyć właściciela telefonu
    opłatami za konkurs o którym mógł w ogóle nie wiedzieć nie czytając smsów na
    swoim routerze. Już nie mówię o tym, że przesyłane teksty nie pozostawiają
    wątpliwości, że jest to zwykłe oszustwo.

  • 44. Data: 2011-02-11 20:07:43
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "z" <z...@g...pl>

    > PS. Reg:100m.era.pl. = magiczny kod konkursu :-)
    > a 4,88zl/dzien" pewnie na drugim ekranie i pewnie tak skrótowo żeby
    > oszczędzać literki. Premedytacja do kwadratu.
    >
    > PS.2 "SMSy na > 8007 sa darmowe" A to ma uspokoić jak się smsy dostaje
    > (specjalnie liczba mnoga) że jest spoko przecież darmowe.
    > Ja tego smsa rozgryzłem w kilka sekund ale są też ludzie mniej
    > rozgarnięci, nie śledzący "nowinek gsm" itd. i w cale nie mają żółtych
    > papierów.

    Dokładnie tak. Moja mama regularnie mówi o wysyłaniu jakichś sms'ów by
    sprawdzić swoje szczęście. Na szczęście nie ma czym tego zrobić. I naprawdę
    nie sądzę by należało ją ubezwłasnowolnić ani też by sama sobie była winna.
    To zwykłe oszustwo jest i tyle.

  • 45. Data: 2011-02-11 20:43:04
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "perszing" <t...@j...moj.adres.email.pl>

    > 3. Porzadny operator nie pozwoli firmom trzecim na wysylanie reklam
    > podpadajacych pod punkt 2.

    Tak ale ... mając 50% udziału to ...

  • 46. Data: 2011-02-13 07:42:02
    Od: TGor <t...@o...pyl>

    CO ma do rzeczy to, że:

    > 1. SMS nie musiał być wysłany przez właściciela telefonu

    i skąd operator ma to wiedzieć?

    A skoro to :

    > konkurs o którym mógł w ogóle nie wiedzieć

    to jak możesz bez żenady pisać to:

    > Już nie mówię o tym, że przesyłane teksty nie
    > pozostawiają wątpliwości, że jest to zwykłe oszustwo.

    W ten sposób okazuje się, że ludzie sami się wkopali, bo nie czytają. A
    jak nie czytają, to i nie piszą z sensem zawierając w tekście krótszym
    niż strona A4 błędy logiczne...

    "Ja mam astmę i (dzięki postawie arcybiskupa Ozorowskiego)
    mam pleśń na suficie swojej łazienki. Ponadto mam reumatyzm."

  • 47. Data: 2011-02-13 19:02:26
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "TGor" <t...@o...pyl>

> [...]
    > jak nie czytają, to i nie piszą z sensem zawierając w tekście krótszym niż

    Nie rozumiesz jak rodzą się zobowiązania i tyle

  • 48. Data: 2011-02-13 21:09:45
    Od: TGor <t...@o...pyl>

    On 2011-02-13 20:02, niusy.pl wrote:

    > Nie rozumiesz jak rodzą się zobowiązania i tyle

    Za to ty doskonale "rozumiesz" istotę swobody zawierania umów.

  • 49. Data: 2011-02-13 23:14:22
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "TGor" <t...@o...pyl>

    > Za to ty doskonale "rozumiesz" istotę swobody zawierania umów.

    Istota czego ???

  • 50. Data: 2011-02-13 23:32:49
    Od: z <z...@g...pl>

    TGor pisze:

    > Za to ty doskonale "rozumiesz" istotę swobody zawierania umów.

    Następny wprowadzony w błąd podczas głosowania za wstąpieniem do UE?