  • 1. Data: 2011-02-07 07:07:34
    Temat: Problem z dzwiękiem
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    Witam
    Mam problem z dzwiękiem w SE W995. Po wyciszeniu dzwieków i po powrocie do
    normalnego ich ustawienia. Telefon działa normalnie poza tym, że nie słychac
    żadnych dzwięków. Tzn. Nie słychać jak ktoś dzwoni, nie słychać sygnału jak
    ja do kogoś dzwonie, budzik itp niby działają ale po cichu.
    Czy miał ktoś podobny problem z telefonem ?

  • 2. Data: 2011-02-07 11:28:18
    Temat: Re: Problem z dzwiękiem
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-02-07 08:07, mz pisze:
> [...]
    > ja do kogoś dzwonie, budzik itp niby działają ale po cichu.
    > Czy miał ktoś podobny problem z telefonem ?

    Wyłączyłeś sobie głośnik.

    --
    animka

  • 3. Data: 2011-02-07 13:44:19
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    Użytkownik "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jak
    > ja do kogoś dzwonie, budzik itp niby działają ale po cichu.
    > Czy miał ktoś podobny problem z telefonem ?

    Nie za bardzo rozumie. Jak to robie ? Wyciszam telefon jak wracam z powrotem
    do normalnego profilu to głośnik sie nie włącza ?