  • 1. Data: 2011-02-07 18:17:29
    Temat: [ERA] oszusci
    Od: gregor <g...@s...pl>

    Pisano o tym wczesniej, pare osob przewidzialo sytuacje i jak widac
    mieli racje, jakim prawem to sie dzieje w naszym kraju ?

    http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,9062745,SMS_owe_
    wyludzanie_pieniedzy__Nie_gral__ale_zaplacil.html

    gregor

  • 2. Data: 2011-02-07 18:21:02
    Temat: Re: [ERA] oszusci
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "gregor" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >
    > http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,9062745,SMS_owe_
    wyludzanie_pieniedzy__Nie_gral__ale_zaplacil.html

    Nie widzę znamion oszustwa.

  • 3. Data: 2011-02-07 18:28:13
    Od: z <z...@g...pl>

    qwerty pisze:

    > Nie widzę znamion oszustwa.

    Celowe działanie w celu niekorzystnego rozporządzenia mieniem.

    Taki psi konkurs powinien być zakazany tak samo jak system argentyński
    Kiedy w końcu ktoś pójdzie za te wyłudzenia siedzieć?

  • 4. Data: 2011-02-07 18:32:56
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    W dniu 2011-02-07 19:21, qwerty pisze:
    > Użytkownik "gregor" napisał w wiadomości grup

    wyludzanie_pieniedzy__Nie_gral__ale_zaplacil.html

    > Nie widzę znamion oszustwa.

    kogo to obchodzi co widzisz?
    --
    ! ÓÓÓ !

  • 5. Data: 2011-02-07 19:02:31
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    > Celowe działanie w celu niekorzystnego rozporządzenia mieniem.
    >
    > Taki psi konkurs powinien być zakazany tak samo jak system argentyński
    > Kiedy w końcu ktoś pójdzie za te wyłudzenia siedzieć?

    Przecież każdy uczestnik konkursu dostał sms jak zrezygnować oraz ile kosztuje
    taka zabawa. Skoro nie zrezygnował, czyli zgodził się.

  • 6. Data: 2011-02-07 19:24:23
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 07 Feb 2011 19:28:13 +0100, z wrote:

    >Celowe działanie w celu niekorzystnego rozporządzenia mieniem.

    Tak samo jak reklama totolotka, wielu towarow, bankow a nawet i
    ubezpieczen

    Era zasadniczo rzecz biorac napisala ze bedzie to kosztowac 4.88
    dziennie.

    Orange ostatnio nie.

    >Taki psi konkurs powinien być zakazany tak samo jak system argentyński

    Gry systemowe w totka tez ?

    Ot, bazuja na tym ze ludzie nie przeczytaja dokladnie .. nawet nie
    regulaminu, ale jednego SMSa.

    J.

  • 7. Data: 2011-02-07 20:23:09
    Od: TGor <t...@o...pyl>

    On 2011-02-07 20:02, qwerty wrote:

    > Przecież każdy uczestnik konkursu dostał sms jak zrezygnować oraz ile
    > kosztuje taka zabawa. Skoro nie zrezygnował, czyli zgodził się.

    Chciałbym zobaczyć takego SMSa.
    Ja we wplusie dostawałem teksty typu: "wygrana czeka na ciebie. już
    prezes pakuje do walizki 5 dużych baniek".
    Jakże żałowałem, że nie żyję w "lands of the free". Czarnoskóry sędzia,
    który cudem uciekł spod stryczka wrażych zakapturzonych członków KKK po
    20 minutach wydałby wyrok: wypłacić 5 dużych baniek dla TGora.

    "Ja mam astmę i (dzięki postawie arcybiskupa Ozorowskiego)
    mam pleśń na suficie swojej łazienki. Ponadto mam reumatyzm."

  • 8. Data: 2011-02-07 20:25:51
    Od: "Alexy" <a...@o...com.pl>

    > Przecież każdy uczestnik konkursu dostał sms jak zrezygnować oraz ile
    > kosztuje taka zabawa. Skoro nie zrezygnował, czyli zgodził się.

    Od dzisiaj bierzesz udział w moim konkursie, w którym jako główna nagroda
    jest sztuczna szczęka i szare mydło. Za każdy dzień konkursu zapłacisz mi po
    100zł + VAT. Jeżeli chcesz zrezygnowac z tego konkursu to wyślij mi na priv
    rezygnację :)

  • 9. Data: 2011-02-07 20:41:10
    Od: z <z...@g...pl>

    qwerty pisze:

    > Przecież każdy uczestnik konkursu dostał sms jak zrezygnować oraz ile
    > kosztuje taka zabawa. Skoro nie zrezygnował, czyli zgodził się.

    Każdy podpisujący udział w systemie argentyńskim miał szczegółowo
    wypisane o co chodzi i jak działa.
    Można się łapać za drobne druczki ale cel takiego właśnie działania jest
    jasny jak drut. I na to jest paragraf. Tu nie ma nic do dyskusji.
    Trzeba naciskać na posłów prokuratorów, sądy i domagać się wykonywania
    przez nich swoich obowiązków.

  • 10. Data: 2011-02-07 21:16:14
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 07 Feb 2011 21:41:10 +0100, z wrote:

    >Każdy podpisujący udział w systemie argentyńskim miał szczegółowo
    >wypisane o co chodzi i jak działa.

    Ci co sie zapisywali do Autotak na fiata to owszem. Pare lat to
    dzialalo i mialo zadowolonych klientow. W Argentynie tez byli
    zadowoleni. Ale czasy sie zmienily i takie systemy powoli tracily
    racje bytu.

    Ale potem przyszedl Autosystem i robil klientow w balona koncertowo.
    Ciekawe zjawisko socjologiczne - bez problemu znalezli tysiace
    pracownikow, czy wspolpracownikow ktorzy w tym oszustwie
    uczestniczyli. Ech co ta prowizja robi z ludzmi.

> [...]
    >jasny jak drut. I na to jest paragraf. Tu nie ma nic do dyskusji.
    >Trzeba naciskać na posłów prokuratorów, sądy i domagać się wykonywania

    Ale to w przypadku Orange. Erze nie bardzo jest co zarzucic.

    J.