  • 31. Data: 2011-02-10 08:13:47
    Temat: Re: [ERA] oszusci
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Diabełson" napisał w wiadomości grup
    > A tak wogole to:
    > 1. Porzadny operator nie spamuje swoich klientow bez wczesniejszej zgody
    > klienta.
    > 2. Porzadny operator nie wprowadza w blad swoich klientow niejasnymi
    > (delikatnie mowiac) sformulowaniami w przesylanych reklamach.
    > 3. Porzadny operator nie pozwoli firmom trzecim na wysylanie reklam
    > podpadajacych pod punkt 2.
    >

    >ale to chyba nie w Polsce :]

    Jak w playu zarejestrujesz sim i nie zaznaczysz chęci reklam to nic nie przyślą.
    Od kilku miesięcy jestem w orange i też nie przyszedł żaden reklamowy sms.
    Wystarczy nie być kretynem, który podaje wszędzie swój nr telefonu.

  • 32. Data: 2011-02-10 08:19:07
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    com...
    > Ale to nie Era, tylko Orange oszusci i chyba Plus oszusci.
    > Orange ma teraz inna sztuczke.
    >
    > Tylko ze oni tez nie sa glupi i te sms nie sa jednoznaczne.

    No i? Średnio inteligentna osoba rozpozna po numerze 7400 ile płaci za sms.

  • 33. Data: 2011-02-10 08:38:03
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-02-10 09:19, qwerty pisze:

    > No i? Średnio inteligentna osoba rozpozna po numerze 7400 ile płaci za sms.

    Poważnie? A za 94345? 64320? Odpowiesz z pamięci?

  • 34. Data: 2011-02-10 08:56:29
    Od: SERG <m...@p...fm>

> [...]
    > przyślą. Od kilku miesięcy jestem w orange i też nie przyszedł żaden
    > reklamowy sms. Wystarczy nie być kretynem, który podaje wszędzie swój nr

    Podobną sytuacje mam w Erze. Też mi nic nie przysyłają. Nawet nie
    dostałem żadnego sms-a z ich teraz nagłośnionej przez media loterii.

  • 35. Data: 2011-02-10 09:24:25
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" napisał w wiadomości grup
    > Poważnie? A za 94345? 64320? Odpowiesz z pamięci?

    Chyba nie ma takiego numeru. Największy* może być 925x, które kosztuje 25zł +
    VAT.
    *-jest jeszcze 93500 do 93599, których koszt wynosi ~43 zł brutto.

  • 36. Data: 2011-02-10 11:55:48
    Od: z <z...@g...pl>

    J.F. pisze:

    > Tylko ze oni tez nie sa glupi i te sms nie sa jednoznaczne.

    Głupi nie są ale ich smsy dla mnie są wystarczająco jednoznaczne.
    Tak jednoznaczne że na tej podstawie można wydać wyrok.
    Nawet jakiś prawnik w tvnie się odważył i uznał to za oszustwo.

  • 37. Data: 2011-02-10 12:50:03
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 10 Feb 2011 09:19:07 +0100, qwerty wrote:

    >No i? Średnio inteligentna osoba rozpozna po numerze 7400 ile płaci za sms.

    Jak widac przy wczesniejszych nawet pisali w nawiasie ile kosztuje,
    dopiero pozniej im przeszlo, mozna zalozyc ze klient ktory dostal tych
    kilkanascie z cena, to zapamieta ze to kosztuje.

    Tylko ze w przypadku tego konkursu jest problem nie ile placisz, ale
    za co :-)

    J.

  • 38. Data: 2011-02-10 13:14:05
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 10 Feb 2011 12:55:48 +0100, z wrote:

    >Głupi nie są ale ich smsy dla mnie są wystarczająco jednoznaczne.
    >Tak jednoznaczne że na tej podstawie można wydać wyrok.

    Zalezy ktore.

    "Chcielibysmy bardzo napisac ze wygrales BMW! Prosze nadac SMS o
    tresci BMW na 7400"

    No, chcieli by. Naprawde by chcieli. To cos zlego ?

    "Po raz ostatni czytasz oswiadczenie Organizatora: BMW bedzie wydane
    na 100%. Prosze wyslac 1 sms o tresci TAK na 7400. Czekamy do
    17:00! "

    Organizator nie klamie. BMW bedzie wydane. Ktos obiecal ze tobie ?

    "Tu Szefowa Dzialu Nagrod, p. Maria. Potwierdzam, z polecenia
    Prezesa i Komisji Wydawania aut: BMW bedzie wydane na 100%. Prosze
    wyslac SMS na 7400! "

    p. Maria nie klamie. BMW bedzie wydane.
    Ale tu by mozna zawolac prokuratora - moze ktos sie podszywa, bo nie
    ma Dzialu Nagrod, albo szefowa ma na imie Zenon :-)

    "Nie mamy kompletu danych potencjalnego LAUREATA przedostatniego
    BMW. Prosze wyslac rok urodzenia na 7400. "

    No nie maja, a jak wysles sms to jestes - potencjalnym laureatem.

    "Przeciez jest jasno napisane - decyzja o przekazaniu laureatowi BMW
    zapadla! Prosimy wyslac SMS o tresci BMW na numer 7400. TO JEST
    PRAWDA! "

    No, to juz dwuznaczne jest. Nie wiadomo czy maja na mysli ogolne
    przekazanie laureatowi, gdzie decyzja zapadla trzy miesiace wczesniej,
    czy wlasnie wylonili laureata i beda mu przekazywac. Ale ktos ci
    obiecuje ze to Ty ?

    "Nie rozumiem? Rezygnujesz z odebrania gwarantowanej premii? Jezeli
    chcesz ja odebrac, to prosze o SMS o tresci ODBIOR na 7400!
    Dyrektor "

    No i tu juz nie wiem - jawne oszustwo, czy szanowny pan naprawde
    wygral gwarantowana premie: darmowa przez miesiac prenumerate uslugi
    Granie na Czekanie.

    "Brakuje 1 SMSa. Dokumenty wydania BMW sa gotowe do zatwierdzenia.
    Prosze wyslac 1 brakujacy SMS o tresci TAK na 7400. To koniec! "

    Jawne klamstwo - nic nie brakuje. Ale dokumenty sa faktycznie gotowe
    do zatwierdzenia - codziennie ktos wygrywa.
    Hm, a moze jednak brakuje: 1 SMS do wyrobienia dziennego planu
    sprzedazy

    "Reklamacja! Osoba z nr 50xxxx musi wyslac TAK na 7400. To jest
    decydujace w sprawie nagrody BMW! Dotyczy ODBIORU! To koniec "

    No, jesli sprawdzono historie z tego dnia, i osoba nie wyslala zadnego
    SMS, to faktycznie - jak nie wysle to na pewno nie odbierze :-)

    "Tu Departament Wydawania Nagrod! Chcielibysmy zadzwonic z
    informacja o nagrodzie. Czy moznaby dzwonic na numer 50xxxxx?
    Wyslij Tak na numer 7400! "

    wot oszusci - oni wcale nie chca do ciebie dzwonic.
    Ale zaraz .. a moze jednak chca "zadzwonic z informacja o nagrodzie" ,
    tylko jeszcze nie wiedza do kogo ?
    No to chyba powinni sie grzecznie upewnic czy mozna :-)

    J.

  • 39. Data: 2011-02-10 14:00:56
    Od: z <z...@g...pl>

    J.F. pisze:

    > "Chcielibysmy bardzo napisac ze wygrales BMW! Prosze nadac SMS o
    > tresci BMW na 7400"
    >
    > No, chcieli by. Naprawde by chcieli. To cos zlego ?

    Już nie tłumacz. Wszyscy wiemy jaki jest przekaz i jak ma on się
    zakodować w czaszce Kowalskiego. :-)

> [...]
    > 17:00! "
    >
    > Organizator nie klamie. BMW bedzie wydane. Ktos obiecal ze tobie ?

    To po co do mnie pisze. Przecież ja już uczestniczę w konkursie. Ważna
    informacja specjalnie do mnie z podanym czasem na odpowiedź :-)

> [...]

    > Ale tu by mozna zawolac prokuratora - moze ktos sie podszywa, bo nie
    > ma Dzialu Nagrod, albo szefowa ma na imie Zenon :-)

    jw. brakuje 1 smsa i auto twoje :-)

    > "Nie mamy kompletu danych potencjalnego LAUREATA przedostatniego
    > BMW. Prosze wyslac rok urodzenia na 7400. "
    >
    > No nie maja, a jak wysles sms to jestes - potencjalnym laureatem.

    Dane szczęściarza są oczywiście potrzebne. Przecież danych pechowców by
    nie potrzebowali :-)

    Dalej mi się nie chce.
    Jak widać pan mecenas w sądzie może bardzo łatwo udowodnić że Kowalski
    dostał informację że wygrał i samochód mu się należy.
    A biorąc pod uwagę wielokrotność utwierdzania go w tym przekonaniu ...

    A jeśli się nie należy to wyłudzenie jak nic :-)

  • 40. Data: 2011-02-10 16:44:29
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 10 Feb 2011 15:00:56 +0100, z wrote:

    >Już nie tłumacz. Wszyscy wiemy jaki jest przekaz i jak ma on się
    >zakodować w czaszce Kowalskiego. :-)

    A to juz nie ich wina ze Kowalski nie potrafi jednego zdania
    przeczytac ze zrozumieniem :-)

    >To po co do mnie pisze. Przecież ja już uczestniczę w konkursie.

    Albo i nie, moze nie wysylasz SMS o ktore tak grzecznie prosza :-)

    >Ważna
    >informacja specjalnie do mnie z podanym czasem na odpowiedź :-)

    No bo czekaja do 17-tej, a potem zamykaja drzwi i ida do domu :-)

    >Dalej mi się nie chce.
    >Jak widać pan mecenas w sądzie może bardzo łatwo udowodnić że Kowalski
    >dostał informację że wygrał i samochód mu się należy.

    "Tu nie ma sprawiedliwosci, tu jest sad" :-)

    J.