  • 1. Data: 2011-02-07 13:12:36
    Temat: Przekierowanie a roaming
    Od: BAREK <b...@p...pl>

    Dzień Dobry,
    Jak jest z przekierowaniami w Roamingu, jeśli to ma znaczenia to mówimy
    o sieci PLUS.
    Chodzi mi o dwa przypadki;
    1.Przekierowanie z numeru X na numer Y ustanowione w kraju, ale potem
    numer X wyjeżdża za granicę.
    2.Przekierowanie z numeru X na Y ustanowione kiedy numer X jest za granicą.
    W obu przypadkach numer Y pozostaje w kraju.

    Czy w którymś z tych przypadków mogą być naliczane jakieś opłaty z
    tytułu roamingu na połączenia przychodzące do numeru X ale odbierane pod
    numerem Y?
    --
    Barek
    barek[]plusnet pl

  • 2. Data: 2011-02-07 13:23:46
    Temat: Re: Przekierowanie a roaming
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "BAREK" <b...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Czy w którymś z tych przypadków mogą być naliczane jakieś opłaty z tytułu
    > roamingu na połączenia przychodzące do numeru X ale odbierane pod numerem
    > Y?

    Jesli bedzie to przekierowanie bezwarunkowe - to w zadnym przypadku.
    Polaczenie nie wyjdzie poza PL

    W przypadku warunkowych moze byc roznie.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2011-02-07 13:37:42
    Od: BAREK <b...@p...pl>

    > Jesli bedzie to przekierowanie bezwarunkowe - to w zadnym przypadku.
    > Polaczenie nie wyjdzie poza PL
    >
    > W przypadku warunkowych moze byc roznie.

    Dokładnie o takie przekierowanie typu;
    -przekieruj od razu wszystkie połączenia mi chodzi, czyli nawet jakbym
    dopiero z zagranicy takie przekierowanie zrobił to i tak Roamingowych
    opłat nie będzię?
    --
    Barek
    barek[]plusnet pl

  • 4. Data: 2011-02-07 16:36:55
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Dokładnie o takie przekierowanie typu;
    > -przekieruj od razu wszystkie połączenia mi chodzi, czyli nawet jakbym
    > dopiero z zagranicy takie przekierowanie zrobił to i tak Roamingowych
    > opłat nie będzię?

    Dokladnie.
    Zagraniczna siec jest tylko posrednikiem. Ustawiajac przekierowanie
    ustawiasz odpowiednia opcje w macierzystym HLR w Polsce.

    Pozdrawiam
    SDD