  • 1. Data: 2011-02-07 13:15:12
    Temat: BB zmiana karty sim w terminalu
    Od: BAREK <b...@p...pl>

    Dzień Dobry,
    Jak będzie w sytuacji, kiedy do terminala BB włoży się inną kartę sim z
    innym numerem;
    -czy będą działay ustawione pierwotnie skrzynki meilowe?
    -czy do tego żeby działały potrzeba uruchomić usługę BIS, czy pójdą bez
    usługi BIS, pomijam sprawę kosztów.
    --
    Barek
    barek[]plusnet pl

  • 2. Data: 2011-02-07 19:28:37
    Temat: Re: BB zmiana karty sim w terminalu
    Od: Gambit <k...@g...com>

    On 7 Lut, 14:15, BAREK <b...@p...pl> wrote:

    > -czy będą działay ustawione pierwotnie skrzynki meilowe?
    > -czy do tego żeby działały potrzeba uruchomić usługę BIS, czy pójdą bez
    > usługi BIS, pomijam sprawę kosztów.

    Jeśli używasz wbudowanych funkcjonalności BB do odbioru poczty (A nie
    jakiegoś dodatkowego oprogramowania) to musisz na nowej karcie też
    mieć aktywną usługę.
    Jeśli wrzucisz nową kartę SIM pierwotne skrzynki mailowe będą działać
    z zastrzeżeniem, że będziesz musiał je ponownie uwierzytelnić (podać
    raz jeszcze hasła do tych skrzynek na www, albo przez aplikację na
    BB). (Skrzynka BESowa jeśli taką posiadasz będzie działać normalnie).

  • 3. Data: 2011-02-07 21:25:20
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    Gambit <k...@g...com> dared to write:

> [...]
    > raz jeszcze hasła do tych skrzynek na www, albo przez aplikację na
    > BB). (Skrzynka BESowa jeśli taką posiadasz będzie działać normalnie).

    Hmmm, ja dla próby przekładałem inne karty do BB i nic nie musiałem aktywować. W
    którymś momencie, już z właściwą kartą, ale za granicą, BIS i BES przestały działać
    (wcześniej działały); po powrocie do kraju na trzeci dzień same ruszyły.

    Przy łączeniu się przez WiFi oczywiście nigdy nie było żadnego problemu.

    k.