    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: EFHW antena
    Date: Thu, 11 May 2023 18:51:41 +0200
    <1qgirgrbgshpv$.vwc82zfw18kv.dlg@40tude.net>
    <u3iks5$137v7$1@dont-email.me>
    <r6urqb3bb55d.1omjdvjr7wmco$.dlg@40tude.net>
    <u3ir4a$140nu$1@dont-email.me> <m...@4...net>
    <u3j4i6$15425$1@dont-email.me>

    On Thu, 11 May 2023 18:06:14 +0200, Wiesiaczek wrote:

    > Postuluję to, żeby każdy miał szanse być człowiekiem.
    > Do tego trzeba przeczytać choćby "Rok 1984" Orwella.
    > Inaczej bedzie zwyklym zwierzęciem do pracy: Praca - micha - zerżnięcie
    > baby i spać. Po co mu więcej?
    > Ja uważam, że czlowiek to coś ponadto.

    Pomarzyc fajna rzecz.
    Tylko potem to bolesne zderzenie z rzeczywistoscią :-(

    A 1984 ... dożylismy czasów inwigilacji, a bohater powiesci nie musi
    juz starych gazet poprawiac - wystarczy, ze ich archiwa internetowe
    pozmienia :-(

    > Masz inną perspektywę. Micha może Ci wystarczy.

    Ale robol po 8h moze isc sie zając czym lepszym.

    > W ten sposób nigdy nie dowiesz się np. dlaczego Aida została zamurowana
    > żywcem, a dlaczego Romeo wypija truciznę. W kazdym razie będzie to trudne.

    Dlaczego nie? Bedzie mniej czasu na nauke ortografi, to bedzie wiecej
    czasu na Romea.

    Choc prawde mówiac ... a co mnie tam Romeo interesuje, mnie bardziej
    IoT pociąga :-)

    > Daje. Może nie z samego projektu ale pozwala poczuć się człowiekiem a
    > nie maszynką do projektowania.

    Bo jak sie zapamieta słownik ortograficzny, to sie jest lepszym
    czlowiekiem?
    Czy jak sie wygra kolejne Dyktando - ach ta sława, i splendor, i
    wywiady.

    Piłke sie naucz kopać, albo tanczyc - będzie większy :-(

    > Zresztą wchodząca aktualnie AI zweryfikuje szybko, kto jest człowiekiem
    > a kto prolem.

    J.