  • Data: 2015-04-01 16:58:53
    Temat: Re: Dźwięk z androida na bluetooth...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "LordBluzg(R)" <s...@o...com> wrote in message
    news:mfgt7j$3h5$1@mx1.internetia.pl...

    > Chyba bredzisz. Tu chodzi o uniwersalność zastosowań.

    Na siłę próbujesz pokazać wyższość osa przez wymyślanie
    akademickich przykładów wydumanych tak strasznie że
    zakrawa to na parodię...
    Zgadzam się - *jeśli* to jest funkcjonalność która jest dla
    Ciebie ważna to nie kupuj iPhone :-)))

> [...]
    > słuchawkę włączoną a telefon leży gdzieś dalej, sygnał alarmu jest
    > słyszany przez WSZYSTKICH bo m.innymi jest skierowany również do nich
    > (jeśli tak sobie ustawiam). Pomijam już odczytywanie sms, bo u mnie ta
    > funkcja nie jest funkcją ściśle prywatną...a słuchawka daje mi
    > "przedłużenie" w odległości od telefonu. Czasem nawet znajduję się w
    > miejscu (piwnica) gdzie nie dociera sygnał z BTS i słuchawka przedłuża mi
    > zasięg a sygnał dzwonka również idzie z głośnika telefonu. Oczywiście
    > szybka zmiana profilu/2 tapnięcia i mam wersję "zubożałą mocno" czyli taką

    Musisz być z tego bardzo dumny :-)))))

    >>> 2)Dzwonek i powiadomienia
    >>> 3)alarmy

    >>> 2)powiadomienia

    > No przecież wiem ale ja piszę o sygnale alarmu z funkcji "muzyka" bo sobie
    > taki fajny dźwięk wybrałem, który nie jest "midi" i leci kanałem
    > "HighQuality"

    Jesteś pewnie jednym z grupy 5 innych użytkowników na świecie
    którzy tego wymagają od swojego telefonu :-))) Gratuluję :-)

    > Nienienie, dorabiasz ideologię do braku swoich możliwosci. Od samego
    > początku dyskusji zaniżasz funkcję BT w telefonie, sprowadzając ją do
    > muzyki a ja próbuję Ci uzmysłowić, że kombinujesz jak "wiesniak", który
    > próbuje Nokią 3510 wbić gwoździk, nie mając pojęcia że do tego Nokia
    > głównie nie słuzy a jest to tylko jedna ze "sprawnosci" tego zacnego
    > telefonu :)

    Jakiego braku możliwości??
    Skąd wiesz ze nie mogę w iPhone tego obsłużyć?
    Testowałeś jak się zachowa iPhone przy sparowaniu go z dwoma
    urządzeniami BT? Może da wybór aby jeden apek grał na BT1
    a inny apek grałna BT2 czy wewnętrznym głośniku. Ja nie wiem,
    nie testowałem tego.
    W iOS GUI jest bardzo plastyczne i polimorficzne: pewne funkcje
    i opcje w ogóle znikają z ekranu gdy nie mają sensu... Na przykład
    aplikacja do obsługi radia wygląda inaczej gdy iP4 jest połączony
    ze słuchawką BT a inaczej gdy nie jest: nie ma przełaczania dźwięku
    z wewnętrznego głośnika na BT. Opcja ta na ekranie pojawia się
    dopiero gdy połączysz się ze słuchawką. Tak samo nie ma guzika
    "drukuj" gdy iPhone nie jest skojarzony z żadną drukarką...

    > Tak, przemyslałem i mogę sobie zmienić poziom głośności dla samej muzyki,
    > nie powodując ściszenia rozmowy, na dodatek (jeśli ogląda się film/nawet)
    > osoba, która akurat może to obsłużyć, robi to bez mojego udziału czy gra w
    > grę (no bo ja kieruję).

    W świecie Apple, ludzi stać na swoje zabawki :-)
    Nie muszą się dzielić jednym procesorem na trzy osoby...

    > Tutaj nie tylko chodzi o Apple. Wiele systemów czy urządzeń ma swoje
    > "Amerykańskie" standardy i bardzo często są gorsze od pozostałych, czy to
    > europejskich czy obecnie chińskich/koreańskich. To sięga dużo dalej
    > odległych czasów (NTSC vs PAL) czy gabaryty samochodów ich silniki itp.
    > Kiedy widzę przewagę standardów amerykańskich nad europejskimi to je
    > chwalę ale nie będę ślepo klepał że wszystko co jest amerykańskim
    > standardem jest dobre.

    Zarzut był że narzekasz na wszystko co amerykańskie jakby
    Cie jakaś Amerykanka skrzywdziła i masz teraz żal do USA... :-)
    BTW - od dawna już nie istnieje nic takiego jak amerykański samochód.
    A iPhone nie reprezentuje żadnego "amerykańskiego standardu".
    To jest reprezentant standardu Apple, z samą Ameryką jako taką
    to ma tyle związku co Nokia ze standardem Finskim...

    > Zubożenie iPhone o funkcje BT, kamerę z przodu czy wodoodporność, czy
    > mnogość aplikacji, zgodnych ze standardami ogólnoświatowymi "NAJLEPSZEGO"
    > telefonu Ameryki uważam za błąd i ogłupianie użytkownika, któremu
    > implementuje się taki sposób myślenia.

    Nic się nikomu nie implementuje myślenia...
    Nie doceniasz zalet iPhone, widzisz same jego wady jak fanatyk.

    > Nie ma bo...nie, bo Ci to niepotrzebne :) BTW, mam taką "przypadłość".
    > Często robiąc dostęp przez telefon do...obsługi rejestratora DVR (CCTV) na
    > Andku są aplikacje do większości modeli produkowanych na swiecie. Apple
    > Store niestety oferuje możliwość kilku...czemu? Podobnie z obsługą baz
    > danych (mobilnie) czy aplikacji w firmach. OK, oprogramowanie Apple jest
    > kompatybilne z ...Apple, zgoda. Andek stara się byś kompatybilny z resztą
    > świata i z Apple :) To jest ta zasadnicza różnica.

    Generalnie cieszmy się, że oprócz Androida coś jeszcze innego jest.
    Brak konkurencji i różnorodności jest/byłby czymś bardzo negatywnym.
    Jak jest różnorodność to użytkownik ma w czym wybierać - Tobie
    potrzebne jest to, to i tamto? Fajnie, wybierasz taką platformę w której
    to, to i tamto jest obsługiwane. Ale nie wmawiaj ludziom że Android
    jest uniwersalnie "lepszy", że jest lepszy dla każdego bo sam widzisz
    że Apple ma swoich zwolenników którzy widzą w ich produktach zalety
    których nie ma produkt Androida. I pogódź się z tym, nie walcz z faktami.