  • Data: 2015-04-02 00:54:22
    Temat: Re: Dźwięk z androida na bluetooth...
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Pszemol" wydumał(a) w wiadomości ID news:mfh11r$4vf$1@dont-email.me
    [...]
    > Na siłę próbujesz pokazać wyższość osa przez wymyślanie
    > akademickich przykładów wydumanych tak strasznie że
    > zakrawa to na parodię...

    Srodię. Ta rozmowa przypomina rozmowę wieśniaka, który nie rozumie że istnieje
    kombajn, który ma w sobie sierp, pług, snopowiązałkę i mały młyn i jest tańszy od
    jego KOSY :>

    > Zgadzam się - *jeśli* to jest funkcjonalność która jest dla
    > Ciebie ważna to nie kupuj iPhone :-)))

    Kupiłem kiedyś i oddałem dzieciom. Do tego się nadaje idealnie. Do prac
    "menadżerskich" czy przenośnego "biura" absolutnie nie.

    > Musisz być z tego bardzo dumny :-)))))

    Ilość nawiasów to pewnie poziom Twojego zasięgu pojmowania :)...ujemna :D

    > Jesteś pewnie jednym z grupy 5 innych użytkowników na świecie
    > którzy tego wymagają od swojego telefonu :-))) Gratuluję :-)

    Bredzisz ponownie. Słowo "alarm" jest dla Ciebie jak widać niezrozumiałe. OK,
    DŻWIĘK (cokolwiek) w jakości HQ. Może być transmisja radia internetowego. Pasi?
    Wyobrażasz sobie że w samochodzie każdy używa swojego iPhone na głośniku i robią
    kociokwik :] Pewnie tak masz i przekrzykujesz wszystkich naraz :D Piękne.

    Misiek, stać mnie na ajfona ale po co mam kupowac cegłę, która niewiele potrafi i
    jest droższa od produktu, który potrafi znacznie więcej? Wyjaśnisz? Może też
    wyjaśnisz jak kopiujesz film na innego iPhone, który sobie nagrałeś i dajesz
    komuś do oglądania a sam odbierasz rozmowę na BT?

    > Jakiego braku możliwości??
    > Skąd wiesz ze nie mogę w iPhone tego obsłużyć?
    > Testowałeś jak się zachowa iPhone przy sparowaniu go z dwoma
    > urządzeniami BT? Może da wybór aby jeden apek grał na BT1
    > a inny apek grałna BT2 czy wewnętrznym głośniku. Ja nie wiem,
    > nie testowałem tego.

    Ja testowałem. Nie zagra, nie wyśle pliku, nie wyśle książki kontaktów, nie
    podłączy się do sieci. No nie :) Nie umie.

    > W iOS GUI jest bardzo plastyczne i polimorficzne: pewne funkcje
    > i opcje w ogóle znikają z ekranu gdy nie mają sensu... Na przykład
    > aplikacja do obsługi radia wygląda inaczej gdy iP4 jest połączony
    > ze słuchawką BT a inaczej gdy nie jest: nie ma przełaczania dźwięku
    > z wewnętrznego głośnika na BT. Opcja ta na ekranie pojawia się
    > dopiero gdy połączysz się ze słuchawką. Tak samo nie ma guzika
    > "drukuj" gdy iPhone nie jest skojarzony z żadną drukarką...

    Ale w Adnku jest tak samo, na dodatek są aplikacje które umożliwiają jeszcze
    większe "cuda". Nie ogarniasz i nie dziwne. Potestuj tego Asusa, może Ci
    rozjaśnie więcej, szczególnie mnogość aplkacji i zastosowań.

    [...]

    > W świecie Apple, ludzi stać na swoje zabawki :-)

    W swiecie Andka, stać na bardziej wymagające.

    > Nie muszą się dzielić jednym procesorem na trzy osoby...

    Nie muszą używać telefonu i laptopa żeby zrobić najprostszą funkcję wysłania
    pliku do innego telefonu. Lub wysłania strumienia audio do zestawu samochodowego
    (np:nawigacja) a słuchawkę mieć na odbiór rozmów z telefonu :]

    [...]

    > Zarzut był że narzekasz na wszystko co amerykańskie jakby
    > Cie jakaś Amerykanka skrzywdziła i masz teraz żal do USA... :-)

    Nie, zarzut był do Plantronics (sztandarowy produkt z Californi) :) Wiedziałem że
    sensu mojej wypowiedzi nie załapiesz.

    > BTW - od dawna już nie istnieje nic takiego jak amerykański samochód.

    Ja napisałem przecież że to odległe czasy...odniosłem się tylko do WIELKOŚCI
    ponad potrzebę lub potrzeby ponad możliwość. Tu jest niedopasowanie. To, że
    amerykanie zmieniają swój sposób pojmowania nie nalezy do USA, raczej zauważyli
    że transparentność jest śmieszna i niepraktyczna w porównaniu do reszty świata :)

    > A iPhone nie reprezentuje żadnego "amerykańskiego standardu".
    > To jest reprezentant standardu Apple, z samą Ameryką jako taką
    > to ma tyle związku co Nokia ze standardem Finskim...

    Niezupełnie. To właśnie Apple dyktuje rynek w USA, podobnie jak Microsoft.
    Wyobraź sobie że ja nie zauważam wcale konkurencji. Wybieram to co dla mnie ma
    największą funkcjonalność i niską cenę w stosunku do jakości. Nie wydam 3kzł na
    produkt, który oferuje mniej niż inny za połowę tej kwoty...i który
    technologicznie ma taki sam czasookres "życia". To zmarnowane pieniądze. To mnie
    nie rozwija. Uwstecznia do nawyków które latami sobie wypracowałem. Nigdy nie
    będę chwalił "gorszego" bo nie mam w tym żadnego celu. Zawsze będę się odnosił
    pozytywnie do rozwoju technologicznego, nawet jeśli ma jakieś błędy i te błędy
    będę uwypuklał albo próbował naprawić. To właśnie jest domeną rozwoju a nie
    zastoju.

    > Nic się nikomu nie implementuje myślenia...
    > Nie doceniasz zalet iPhone, widzisz same jego wady jak fanatyk.

    Zaletą iPhone, która mnie zdumiała (kiedyś) był dotyk. Teraz mam ten
    dotyk+funkcje i oprogramowanie, których iPhone nie posiada. Wyjasnisz mi sens
    gdzie miałbym kupić iPhone (cena obojętna)?

    > Generalnie cieszmy się, że oprócz Androida coś jeszcze innego jest.
    > Brak konkurencji i różnorodności jest/byłby czymś bardzo negatywnym.
    > Jak jest różnorodność to użytkownik ma w czym wybierać - Tobie
    > potrzebne jest to, to i tamto? Fajnie, wybierasz taką platformę w której
    > to, to i tamto jest obsługiwane. Ale nie wmawiaj ludziom że Android
    > jest uniwersalnie "lepszy", że jest lepszy dla każdego bo sam widzisz
    > że Apple ma swoich zwolenników którzy widzą w ich produktach zalety
    > których nie ma produkt Androida. I pogódź się z tym, nie walcz z faktami.

    Ja nie walczę z faktami, z nikim nie walczę. Próbuję czasem wyjaśnić że iPhone
    czy Plantronics są produktami, które nie spełniają podstawowych wymagań na rynku
    światowym sensie pełnej mobilności i różnorakich zastosowań. Nie wymagam aby to
    była "samolot-amfibia w połączeniu z okrętem podwodnym"...ale jeśli istnieje coś
    co ma taką możliwość i jest 50% tańsze to wybieram taki "kombajn" i potrafię z
    tego korzystać ale nie wmawiam innym że zwykła łódka 50% droższa fajnie pływa i
    szybko ale nie lata i trzeba ją ładować do samolotu a "utopienie" to porażka, za
    to fajnie się zniej rozmawia przez BT. To właśnie pozwala mi ogladać "świat" w
    zupełnie innym wymiarze :)
    --
    Michael________