  • Data: 2015-04-02 01:22:24
    Temat: Re: Dźwięk z androida na bluetooth...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "LordBluzg(R)" <s...@o...com> wrote in message
    news:mfhub0$l4k$1@mx1.internetia.pl...
    > "Pszemol" wydumał(a) w wiadomości ID news:mfh11r$4vf$1@dont-email.me
    > [...]
    >
    > Srodię. Ta rozmowa przypomina rozmowę wieśniaka, który nie rozumie że
    > istnieje kombajn, który ma w sobie sierp, pług, snopowiązałkę i mały młyn
    > i jest tańszy od jego KOSY :>

    Czy mi się wydaje czy Ty drugi już raz robisz próbę wyzywania mnie od
    wieśniaka :-))) Nie mam kompleksów pochodzenia - w ten sposób mi nie
    ubliżysz, nawet jak byś bardzo chciał.

    Ja to rozumiem że Ty się cieszysz takimi egzotycznymi funkcjami w swoim
    telefonie, zabawa w takie kombinacje to Twoje hobby jako osoby interesującej
    się tym. Dla Ciebie, być może, jest to normalne że takie rzeczy się z
    telefonem robi, ale ja sądze 99% lub więcej użytkowników smartfona w ogóle
    nie próbuje niczego takiego co dla Ciebie wydaje się niezbędne. Jako
    programista komputerów, elektronik z wykształcenia i zawodu, też często
    popełniam ten błąd łapiąc się że zakładam że inni użytkownicy laptopów to
    też inżynierowie, programiści - trzeba się tego patrzenia na innych ludzi
    przez pryzmat swoich zainteresowań oduczyć :-)

    > Kupiłem kiedyś i oddałem dzieciom. Do tego się nadaje idealnie.
    > Do prac "menadżerskich" czy przenośnego "biura" absolutnie nie.

    Napewno masz rację :-)

    > Ilość nawiasów to pewnie poziom Twojego zasięgu pojmowania :)...ujemna :D

    ?? To miało być śmieszne?

    > Bredzisz ponownie. Słowo "alarm" jest dla Ciebie jak widać niezrozumiałe.
    > OK, DŻWIĘK (cokolwiek) w jakości HQ. Może być transmisja radia
    > internetowego. Pasi? Wyobrażasz sobie że w samochodzie każdy używa swojego
    > iPhone na głośniku i robią kociokwik :] Pewnie tak masz i przekrzykujesz
    > wszystkich naraz :D Piękne.

    Nie, zupelnie tak to nie działa u mnie w aucie.
    Mam wbudowaną w auto nawigację. I wbudowany w auto BT, sparowany z
    telefonem.

    > Misiek, stać mnie na ajfona ale po co mam kupowac cegłę, która niewiele
    > potrafi i jest droższa od produktu, który potrafi znacznie więcej?
    > Wyjaśnisz?

    Gdzieś Ci się pomyliło że ja Cię namawiam na zakup iPhone?

    > Może też wyjaśnisz jak kopiujesz film na innego iPhone,
    > który sobie nagrałeś i dajesz komuś do oglądania
    > a sam odbierasz rozmowę na BT?

    Nie doświadczam takich potrzeb...
    W ogóle uważam gromadzenie filmów
    na lokalnych nośnikach za przeżytek poprzedniej epoki...

    > Ja testowałem. Nie zagra, nie wyśle pliku, nie wyśle książki kontaktów,
    > nie podłączy się do sieci. No nie :) Nie umie.

    A umie iP4 skorzystać ze słuchawki BT i jednocześnie klawiatury BT?

    > Ale w Adnku jest tak samo, na dodatek są aplikacje które umożliwiają
    > jeszcze większe "cuda". Nie ogarniasz i nie dziwne. Potestuj tego Asusa,
    > może Ci rozjaśnie więcej, szczególnie mnogość aplkacji i zastosowań.

    Potestuję, nie martw się na zapas... :-)
    Na razie uderza mnie w nim bardzo kiepski wręcz nieczytelny ekran LCD.
    Oczywiście to wrażenie względne: porównuje do iPhone4, iPhone5 i iPad Air2.

    > [...]
    >
    > W swiecie Andka, stać na bardziej wymagające.

    > Nie muszą używać telefonu i laptopa żeby zrobić najprostszą funkcję
    > wysłania pliku do innego telefonu. Lub wysłania strumienia audio do
    > zestawu
    > samochodowego (np:nawigacja) a słuchawkę mieć na odbiór rozmów z telefonu
    > :]

    Dlaczego rozmów phone nie możesz puścić na te same głośniki w aucie??
    U mnie w aucie wbudowana nawigacja wycisza automatycznie muzykę
    z radia gdy chce podać komunikat o zbliżającym się skręcie - to
    logiczniejsze
    niż słuchanie rozmowy w uchu a komunikatów nawigacji w głośnikach.

    > [...]
    >
    > Nie, zarzut był do Plantronics (sztandarowy produkt z Californi) :)
    > Wiedziałem że sensu mojej wypowiedzi nie załapiesz.

    To czemu nie próbowałeś napisać inaczej?
    Nie zależy Ci na porozumieniu?
    Pomyśl chwilę zanim odburkniesz coś niemiłego.

    > Ja napisałem przecież że to odległe czasy...odniosłem się tylko do
    > WIELKOŚCI ponad potrzebę lub potrzeby ponad możliwość. Tu jest
    > niedopasowanie. To, że amerykanie zmieniają swój sposób pojmowania nie
    > nalezy do USA, raczej zauważyli że transparentność jest śmieszna i
    > niepraktyczna w porównaniu do reszty świata :)

    Jaka transparentność???

    > Niezupełnie. To właśnie Apple dyktuje rynek w USA, podobnie jak Microsoft.

    ???

    I produkty Microsoft są DRASTYCZNIE inne od produktów Apple.
    Wręcz ciężko się doszukać części wspólnych.

    > Wyobraź sobie że ja nie zauważam wcale konkurencji. Wybieram to co dla
    > mnie ma największą funkcjonalność i niską cenę w stosunku do jakości. Nie
    > wydam 3kzł na produkt, który oferuje mniej niż inny za połowę tej
    > kwoty...i który technologicznie ma taki sam czasookres "życia". To
    > zmarnowane pieniądze.

    Może dożyjesz kiedyś takich czasów że stać Cię będzie na podejmowanie
    decyzji bez uwzględniania kosztu Twoich zabawek. Życzę Ci tego :)

    > Zaletą iPhone, która mnie zdumiała (kiedyś) był dotyk. Teraz mam ten
    > dotyk+funkcje i oprogramowanie, których iPhone nie posiada.
    > Wyjasnisz mi sens gdzie miałbym kupić iPhone (cena obojętna)?

    Ciągle zdajesz się uważać, że ja Cię do zakupu iPhone zachęcam.
    Skąd ten pomysł?

    > Ja nie walczę z faktami, z nikim nie walczę. Próbuję czasem wyjaśnić że
    > iPhone czy Plantronics są produktami, które nie spełniają podstawowych
    > wymagań
    > na rynku światowym sensie pełnej mobilności i różnorakich zastosowań.

    Pytałem grupę o propozycję lepszej słuchawki BT od Plantronicsa M165.
    Nie zauważyłeś pytania czy nie umiesz nic lepszego zaproponować?

    > To właśnie pozwala mi ogladać "świat" w zupełnie innym wymiarze :)

    Zaspokoisz moją ciekawość i napiszesz ile masz lat?