  • Data: 2015-04-01 18:32:34
    Temat: Re: Dźwięk z androida na bluetooth...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:551c14db$0$8377$65785112@news.neostrada.pl...

    > Ale gdzie tak jest ?
    > Klient wybiera Apple, bo dobre, bo modne, bo najlepsze.
    > Bo prestizowe.
    >
    > A potem klnie. Bo nie ma funkcji X
    > No chyba ze nie klnie, to kupuje kolejne, juz swiadomie
    > - wiedzac czego sie spodziewac :-)

    Są tacy klienci, owszem. I myślę że można wskazać takich
    klientów w obu "obozach": Apple i Android. Np. kupuje
    ktoś bezmyślnie słuchawkę z Androidem bo tania, bo
    kolega ma taką samą, bo nie chce aby się z niego koledzy
    śmiali że ma tzw. gejfona...

    Ja jednak pisałem o klientach innego rodzaju: klientach
    którzy robią przed zakupem rozpoznanie, analizę
    porównawczą, bez uprzedzeń rozważają zakup Appla
    lub Samsunga czy HTC i wybierają to co wolą na
    podstawie świadomości tego czego oczekują od produktu.

    Jeśli ja kupuję iPhone4 wiedząc że nie obsługuje on np.
    Adobe Flash Player to przecież jest to oczywiste że taka
    obsługa nie jest dla mnie kluczowa, inaczej bym sobie
    krzywdy nie robił...

    > Ale potem kupuje np sluchawke BT i znow sie okazuje ze
    > czegos nie byl swiadom :-)

    Słuchawkę BT w kontekście Androida już odszczekałem :-)