  • Data: 2015-04-02 02:36:49
    Temat: Re: Dźwięk z androida na bluetooth...
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Pszemol" wydumał(a) w wiadomości ID news:mfhuhr$5r7$1@dont-email.me
    [...]
    > Czy mi się wydaje czy Ty drugi już raz robisz próbę wyzywania mnie od wieśniaka
    > :-))) Nie mam kompleksów pochodzenia - w ten sposób mi nie ubliżysz, nawet jak
    > byś bardzo chciał.

    Nawet nie mam zamiaru, to zwykła analogia, może bardzo kntrastowa ale nie piszę
    tylko dla Ciebie. Czytają grupę różni ludzie i stąd ten kontrast :)

    > Ja to rozumiem że Ty się cieszysz takimi egzotycznymi funkcjami w swoim
    > telefonie, zabawa w takie kombinacje to Twoje hobby jako osoby interesującej
    > się tym. Dla Ciebie, być może, jest to normalne że takie rzeczy się z telefonem
    > robi, ale ja sądze 99% lub więcej użytkowników smartfona w ogóle nie próbuje
    > niczego takiego co dla Ciebie wydaje się niezbędne.

    Próbuje/ą..., często sam ich uczę ale zdarza się że i mnie uczą...chcąc osiągnąć
    coś co "formalnie" nie istnieje. Wtedy roziązuję problemy w rózny sposób ale
    zawsze mam na uwadze rozwój. Nie raz zauważam, że trafiam na osoby, które nie
    ogarniają wielu rozwiazań i nie próbuję na siłę niczego forsować. Nie każdy jest
    podatny na wiedzę.

    > Jako programista komputerów, elektronik z wykształcenia i zawodu, też często
    > popełniam ten błąd łapiąc się że zakładam że inni użytkownicy laptopów to też
    > inżynierowie, programiści - trzeba się tego patrzenia na innych ludzi przez
    > pryzmat swoich zainteresowań oduczyć :-)

    Mam podobnie :) Nim coś "palnę" zasięgam głębszej wiedzy aby ogarnąć wiekszy
    problem niż mi się "wydaje". Nie zaczynam dyskusji, jeśli nie mam rzetelnej
    podstawy i doświadczenia.

    > Napewno masz rację :-)

    [...]

    > Nie, zupelnie tak to nie działa u mnie w aucie.
    > Mam wbudowaną w auto nawigację. I wbudowany w auto BT, sparowany z telefonem.

    Jak uaktualniasz nawigację? Rozumiem że nawigacja u Ciebie to produkt bez
    aktualizacji online.

    > Gdzieś Ci się pomyliło że ja Cię namawiam na zakup iPhone?

    Namawiasz do używania. Odpada, nie działa w zakresie, który wymagam.

    > Nie doświadczam takich potrzeb...
    > W ogóle uważam gromadzenie filmów
    > na lokalnych nośnikach za przeżytek poprzedniej epoki...

    Ja robię filmy/fotki, zbieram muzykę *.mp3 i mam gry (dla dzieci). Lubię się
    dzielić i użyczać. Część prywatną (rozmowy) zostawiam dla siebie.

    > A umie iP4 skorzystać ze słuchawki BT i jednocześnie klawiatury BT?

    Z klawiaturą nie testowałem iPhone ale mam SmartTV na Andku w domu i działa
    (naraz) z klawiarurą+toczpad+myszka+AirMouse+mysz BT, pilotem (IR) i słuchawką BT
    (w nocy lubię słuchać na BT, bo nie przeszkadzam śpiącym) :) coto? Tani
    drobiazg/kombajn.
    http://overmania.pl/pl/p/Smart-TV-OVERMAX-HOMEBOX-3.
    1/482

    Mam tam...FTP, WWW, serwer poczty, galerię... no sporo. Wysyłam pliki z
    telefonu/internetu/księzyca, przez BT/WiFi/net :)

    Taki "tablet" HDMI z ekranem 52 cale HD (bez dotyku niestety).

    > Potestuję, nie martw się na zapas... :-)
    > Na razie uderza mnie w nim bardzo kiepski wręcz nieczytelny ekran LCD.
    > Oczywiście to wrażenie względne: porównuje do iPhone4, iPhone5 i iPad Air2.

    Dla mnie pomijalne. Słowo "nieczytelność" rozumiem dosłownie. Słowo "chcęupodlić"
    też :)

    [...]

    > Dlaczego rozmów phone nie możesz puścić na te same głośniki w aucie??

    Bo są często prywatne i zakłócają MIR :)... samochodu.

    > U mnie w aucie wbudowana nawigacja wycisza automatycznie muzykę
    > z radia gdy chce podać komunikat o zbliżającym się skręcie - to logiczniejsze
    > niż słuchanie rozmowy w uchu a komunikatów nawigacji w głośnikach.

    Jestem "lewouszny", znaczy mam słuchawkę w lewym uchu (wybór
    praktyczny)...dopasowałem się "ambiocetralnie"(ambiofonia)/zawiłe... Prawym uchem
    odbieram informacje otoczenia z uwagi na większość :) Nie lubię ingerować
    FIZYCZNIE/AUDIO w uszy współpasażerów. To efekt neoegocentryczny :)

    > To czemu nie próbowałeś napisać inaczej?

    Napisałem tak, aby było jasne (odczytaj ponownie tą odpowiedź) ale z innym
    nastawieniem emocjonalnym :)

    > Nie zależy Ci na porozumieniu?

    Właśnie zależy :)

    > Pomyśl chwilę zanim odburkniesz coś niemiłego.

    > Jaka transparentność???

    Noo, nie widzisz? USA to pierwowzór wszystkiego :) OK, nie mam nic do
    rasizmu...cokolwiek. To zwyczajnie sposób (schemat) myślenia i nie uważam aby był
    zły. Mi się podoba. Nie podoba mi się forsowanie na siłę ideologii. Tyle.

    > ???
    > I produkty Microsoft są DRASTYCZNIE inne od produktów Apple.
    > Wręcz ciężko się doszukać części wspólnych.

    Wspólne jest narzucanie standardów, jako "jedynie słuszne" dla maluczkich łykane
    bez popicia Colą z McDonalds. To nie stereotyp, idzie to spokojnie "wyłapać" z
    wszelakich przekazów...do reszty świata.

    > Może dożyjesz kiedyś takich czasów że stać Cię będzie na podejmowanie
    > decyzji bez uwzględniania kosztu Twoich zabawek. Życzę Ci tego :)

    Mam to od dawna, bardzo dawna...:)

    > Ciągle zdajesz się uważać, że ja Cię do zakupu iPhone zachęcam.
    > Skąd ten pomysł?

    Nie zakupu lecz używania. Pisałem przecież nie raz, że iPhone to "cegła"
    (iBrick). Nie kojarzy Ci się takie określenie pochodzące z... reszty świata?

    > Pytałem grupę o propozycję lepszej słuchawki BT od Plantronicsa M165.
    > Nie zauważyłeś pytania czy nie umiesz nic lepszego zaproponować?

    Nie umiem zaproponować. WYDAWAŁO mi się że Plantronics jako PIONIER ma dobre
    rozwiązania. Nadal tak uważam. To że ma potknięcie w firmware (stosuje update)
    uważam za PODSTAWĘ. Nie zawsze jednak mozna oczekiwać wszystkiego, czego
    potrzebujemy OD RAZU i TUATJ własnie jesteś tego przykładem :) Masz WYMAGANIA,
    które być może nie są jeszcze rozwiązane na 100%...czyli nie jesteś aż taki zły
    :D:D:D (3x)

    > Zaspokoisz moją ciekawość i napiszesz ile masz lat?

    Więcej niż Ty :)

    --
    Michael________