  • Data: 2015-04-01 17:00:58
    Temat: Re: Dźwięk z androida na bluetooth...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:mfgro0$g5p$1@dont-email.me...

    > na razie to ty udowadniasz wszystkim, że jesli Apple czegoś nie zrobił
    > to znaczy, że nikomu nie jest potrzebne

    I tu właśnie udowadniasz mi, że nie zrozumiałeś mojej tezy..
    Moja teza brzmi tak: jeśli klient wybiera produkt Apple,
    wiedząc że produkt ten nie obsługuje funkcji X, to jest to
    oczywiste że funkcja X jest DLA TEGO KLIENTA niepotrzebna.
    Albo conajmniej nie jest ona dla tego klienta czymś ważnym,
    priorytetowym. Czy teraz rozumiesz?