    From: LordBluzg(R) <s...@o...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Dziwna reakcja... policjanta
    Date: Thu, 20 Aug 2015 03:13:04 +0200

    "Zenek Kapelinder" wydumał(a) w wiadomości ID
    ps.com
    > Powód. Kierowca zatrzymał się na środku skrzyżowania i coś bełkotał. Mógł być po
    > spożyciu lub użyciu musiałem to sprawdzić.

    Kontrola trzeźwości:
    http://prawonadrodze.org.pl/rutynowe-kontrole-stanu-
    trzezwosci-kierowcow-sa-bezprawne/
    "W ostatnim czasie nasiliły się masowe kontrole stanu trzeźwości kierowców. Policja
    nazywa je ,,kontrolami rutynowymi". Rutynowe kontrole są bezprawne, gdyż żadna ustawa
    nie upoważnia Policji do bezpodstawnego ograniczania wolności kierowców i traktowania
    ich jak przestępców. Komendanci Policji wydający swoim podwładnym polecenia
    dokonywania takich kontroli w sposób drastyczny przekraczają swoje uprawnienia i
    naruszają obowiązujący porządek prawny."

    > W dupę przez papierek możesz go w takiej
    > sytuacji pocałować.

    W dupę to on może mnie pocałować :)

    --
    LordBluzg(R)(TM)
    Have you heard the news? The dogs are dead!